Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:23:43 GMT

مرگ و میر کرونایی در لرستان بر مدار صفر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۲۶۱

مرگ و میر کرونایی در لرستان بر مدار صفر

ایسنا/لرستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: در شبانه روز گذشته تنها یک نفر در لرستان به ویروس کرونا مبتلا شد و خوشبختانه کسی بر اثر ابتلاء به این ویروس فوت نکرد.

مریم کوشکی، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تنها یک نفر در لرستان به ویروس کرونا مبتلا شد و خوشبختانه کسی بر اثر ابتلاء به این ویروس فوت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۲۸۴۸ نفر در استان بر اثر ابتلاء به این ویروس جان باخته‌اند.

کوشکی افزود: طی این مدت همچنین ۲۱۸ هزار و ۴۲۹ به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی لرستان تحت مراقبت‌های درمانی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

قلعه سری افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، بر اساس برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز در روند عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

وی گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • نفت در مدار رشد؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!