Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:02:11 GMT

شیوه جدید کشاورزی در دستور کار قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۳۲۸

شیوه جدید کشاورزی در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلای این شهر با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) برای مقابله با محرومیت‌های سخت و گسترده در ایران قبل از انقلاب اظهار کرد: جهاد کشاورزی باید آب را مدیریت کرده، چراکه در آینده جهان شاهد جنگ آب خواهیم بود و شیوه‌های جدید کشاورزی را به کشاورزان بیاموزد و بر بازار هم توجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کشاورز در وقت تولید و در زمان عرضه باید موردحمایت جهاد کشاورزی قرار بگیرد چراکه کشاورزان ما تک‌محصول هستند، افزود: جمع شدن محصول برنج، هم برای کشاورزان تک‌محصول مشکلات ایجاد می‌کند و هم برای کشور آسیب ساز است، پس جهاد سازندگی باید به این موضوع توجه کند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به مسائل قضایی در گیلان گفت: در دستگاه قضا گیلان اگرچه اقدامات خوبی انجام‌شده اما هنوز مورد رضایت نیست و به نسبت تراز جامعه اسلامی فاصله دارد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و اسلاف آنان ره به‌جایی نبرده و این خرده صهیونیست‌ها نیز ره به‌جایی نخواهند برد و بنا به وعده رهبر معظم انقلاب شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود، افزود: صهیونیست‌ها در این سال‌های اخیر هرازچندگاه راهبرد خود را نسبت به جمهوری اسلامی تغییر می‌دهند و این نشان از سردرگمی آنان است و به این معنی است که میدان در دست جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه صهیونیست‌ها می‌دانند هرگونه اقدام نظامی علیه ایران منجر به نابودی خود آن‌ها خواهد بود، تصریح کرد: صهیونیست‌ها در شیوه جدید به این باور رسیده‌اند که به‌جای پرداختن به کشورهای مقاومت باید محور مقاومت یعنی ایران را هدف بگیرند چراکه قدرت مقاومت منطقه و دنیای آزادی‌خواه در دست ایران است لذا می‌خواهند از طرح «هزارن چاقو» استفاده کنند تا از درون مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها از درون با تکیه‌بر تئوری «دروغ را آن‌قدر تکرار کنید تا همه باور کنند» می‌خواهند مردم را دچار ناامیدی کنند، افزود: اصناف مراقبت کنند که مطالبات صنفی آنان منجر به سو استفاده فرصت‌طلبان نشود و باید مراقب باشند تا دشمن را شاد نکنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه فرهنگ عمومی در هفته گذشته گفت: مردم مسلمان از بی‌بندوباری و بی‌حجابی خسته شدند چقدر بگویند و بنویسند درحالی‌که هرروز شاهد دخترانی هستیم که علناً روسری خود را برمی‌دارند اگرچه عدد زیادی نیستند.

فلاحتی با بیان اینکه این مسئله از خیابان به ادارات ما هم رسوخ کرده و این موضوع اصلاً قابل‌پذیرش نیست چراکه طبق قانون همه پرسنل سازمان‌ها باید قانون را رعایت کنند، افزود: خانم‌های شاغل در ادارات باید بدانند که طبق قانون موظف به رعایت قوانین سازمان محل خدمت هستند و بدون پوشش مناسب و آرایش نباید در سازمان‌ها ظاهر شوند.

خطیب جمعه رشت با تأکید بر اینکه برای بهبودی چهره جامعه اول باید ادارات مکلف به رعایت قانون باشند، گفت: این موضوع را تا نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد تا این مصوبه شورای فرهنگی به‌درستی اجرا شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی در گیلان جنگ آب تک محصولی در کشاورزی صهیونیست ها جمعه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند پخت نان لواش به شیوه استانبولی

بازدید 8 نان لواش (به ارمنی: լավաշ؛ به ترکی آذربایجانی و ترکی استانبولی: lavaş‎؛ به کردی: nanê loş؛ به گرجی: ლავაში) یکی از نان‌های پرمصرف در گستره خاورمیانه از جمله ایران، ترکیه، عراق و سوریه است. این نان را در ایران لواش و در جمهوری ارمنستان لاواش می‌نامند. در گرجستان آن را «سومخوری لواشی» یعنی لواش ارمنی می‌خوانند. قدمت این آن را به دوره سومریان نسبت داده‌اند. فرآیند پخت نان لواش به شیوه استانبولی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم)
  • فرآیند پخت نان لواش به شیوه استانبولی
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی؛ احتمال خسارت به محصولات کشاورزی
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • شیوه متفاوت تدریس آقا معلم پاوه‌ای
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد