Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمدرضا صدر، مدیر روابط عمومی معاونت صدا در گفت و گویی با ایسنا درباره جزئیات مراسم خاکسپاری این هنرمند، اعلام کرد: لحظاتی پیش پیکر خانم پاک نشان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) ردیف ۱۴۶ شماره ۴۲ در کنار مرحوم هوشنگ ظریف (موسیقی‌دان و نوازنده‌ی برجسته تار) و در نزدیکی مزار زنده یاد جمشید مشایخی (بازیگر فقید کشورمان) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: داوود حیدری، پریچهر بهروان، حمید خزایی قائم مقام اسبق معاونت صدا، علی حاجی نوروزی و مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و همچنین تعدادی از همکاران سابق رادیویی خانم پاک نشان در مراسم خاکسپاری حضور داشتند. 

گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت

در این مراسم پریچهر بهروان و داوود حیدری – دو گوینده باسابقه رادیو به نمایندگی از اهالی صدا برای لحظاتی سخنرانی کردند و زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه سرور پاک نشان برای عرصه رادیو را ارج نهادند. 

صدر همچنین اعلام کرد: مراسم یادبود خانم پاک نشان فردا شنبه، ۲۸ خرداد ماه در منزل شخصی ایشان برگزار می‌شود و به دلیل اینکه این هنرمند اهل گرگان بودند، مراسم دیگری هم در زادگاهش برگزار خواهد شد. 

 روز گذشته – ۲۶ خرداد ماه – سرور پاک نشان گوینده برجسته و باسابقه رادیو در سن ۷۹ سالگی دار فانی را وداع گفت. پیکر پاک نشان امروز جمعه – ۲۷ خرداد ماه – در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. 

او از سال ۱۳۴۲ در رادیو گرگان به عنوان گوینده مشغول به کار شد و در همان سال‌های اولیه کار در رادیو به تهران آمد و تا به امروز گویندگی برنامه‌های مختلفی چون «گلها»، «فرهنگ و مردم»، «خانواده»، «علم و زندگی» و برنامه‌های بسیار دیگر را بر عهده داشته است.

کد خبر 683924 منبع: ایسنا برچسب‌ها رسانه - رادیو خبر مهم صنعت دوبله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رسانه رادیو خبر مهم صنعت دوبله پاک نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

(تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه