Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مصلای این شهر ابراز داشت: دشمنان با ایجاد فاصله بین مردم و دولت به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و انتظار می‌رود آحاد جامعه هوشیار باشند.
وی بیان کرد: دشمن با شکست در دسیسه‌های مختلف اکنون با بازی گرفتن اراذل و اوباش و ایجاد تجمع و اعتراض به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود است و مردم باید مراقب باشند تا ناخواسته در دام بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: دشمن به دنبال القای ناامیدی و ایجاد اغتشاش در کشور است و مردم باید هوشیار باشند و بدانند اگر نسبت به موضوعی گلایه دارند، آن را چگونه اعلام کنند.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: روسای جمهور کشورهای مختلف طی روزهای گذشته به ایران سفر داشتند و این حضور برای دشمنان سخت است، چرا که دشمنان به دنبال منزوی کردن ایران هستند.
وی یادآور شد: دیپلماسی ایران در زمینه اقتصادی ستودنی است و به تازگی دولتمردان تفاهم‌نامه همکاری ۲۰ ساله با ونزوئلا امضا کردند که فرصتی ارزشمند برای کشور و به ویژه در زمینه کشت محصولات کشاورزی فراسرزمینی است.
مطیعی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی غاصب و کودک‌کُش، شیوه خود در برجام را تغییر داد و رویکر و فعالیتش این است که به ایران برجامی تحمیل کنند که سود یک‌طرفه ببرند و تیم مذاکره ایران با استقامت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و زیر بار زور و ظلم نمی‌روند.
وی افزود: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال ضربه به کشور با درخواست اعمال تحریم ظالمانه علیه وطن عزیزمان ایران هستند، اما تیم مذاکره کننده با اقتدار ایستاده‌اند.
مطیعی اضافه کرد: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در روزهای گذشته اصطلاح زدن سر هشت‌پا را اعلام کردند که ایران اسلامی و تهران را سر هشت‌پا و بازوان آن را نفوذ در منطقه مانند کشورهای لبنان و سوریه عنوان کردند.
وی افزود: دشمن به این باور رسیده که  ایران در منطقه نفوذ کرده و به جای مقابله با بازوان مانند حمله به لبنان، سوریه، و یمن باید به سر هشت‌پا یعنی تهران حمله کرد.
وی یادآور شد: دشمنان به اصطلاح خودشان در مقابل بازوان ایران اسلامی نتوانستند مقاومت کنند چگونه می‌توانند در برابر کشور عزتمند و مقتدر ایران بیایستند.
مطیعی، ضمن گرامیداشت شهدای اقتدار دفاعی، مدافع حرم، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: شهیدان زنده هستند و انتظار می‌رود نمازگزاران ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.
وی با اشاره به شهادت محمد عبدوس از شهدای اقتدار دفاعی کشور از دیار سمنان، افزود: امنیت کشور مرهون خون شهدا است.
وی ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تقویت دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی به منظور افزایش بهره‌وری و بهبود قیمت‌ها مورد توجه ویژه باشد.

امام جمعه سمنان ضمن گرامیداشت هفته تبلیغات اسلامی، خاطر نشان کرد: نظارت، هدایت، ترویج و انجام امور فرهنگی از جمله وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است و انتظار می‌رود بخش‌های مختلف بیش از پیش همراه سازمان تبلیغات اسلامی باشند.

برچسب‌ها برجام سمنان مرتضی مطیعی خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام سمنان مرتضی مطیعی برجام سمنان مرتضی مطیعی خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه زندگی شهدای تیم فوتبال آزادی سریال می‌شود، ابراز داشت: زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی داشته و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

وی جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی نظیر خواند و افزود: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه تهیه فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان در دستور کار است، ابراز داشت: این فیلم جز آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: زندگینامه شهدای بین‌المللی استان نظیر شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز در این کنگره باید مورد توجه واقع شده و برای آن مستندات تهیه شود.

وی افزود: در برگزاری کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده شود.

کد خبر 6090280

دیگر خبرها

  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند