Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم آبادی به مسئله گرانی و گرانفروشی اشاره کرد و افزود: امروز انتظار می‌رود، در سطح استان و کلان کشور مبارزه با گرانی و گرانفروشی از مرحله تولید تا مصرف سرلوحه کار همه دستگاه‌های مرتبط قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید برای همه کالاهایی که مردم به آنها نیاز دارند تدابیری اندیشه شود که از تولید تا مصرف قیمت عادلانه داشته باشند اظهار داشت: خواست مردم از دولت و همه مسوولان دست اندرکار مبارزه با گرانی و گرانفروشی است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به مسئله حیاتی آب اشاره کرد و گفت: صرفه جویی آب باید در دستور کار همه مسئولان و به ویژه مردم قرار گیرد.

وی آموزش مصرف صحیح آب و  ترویج صحیح آن و توجه به آموزه های دینی را مهم برشمرد و گفت: چگونه مصرف کردن و صرفه جویی آب باید در دستور کار همه مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: آب از مهمترین عوامل حیات بشری است و هیچ کشوری بدون آب نمی تواند موفق باشد از این رو باید مسئله آب در سطح برنامه های مطالباتی قرار گیرد.

وی در ادامه به شهادت مصطفی چمران اشاره کرد و گفت: دکتر چمران استاد و دانشمندی بود که از لحاظ علمی در بهترین دانشگاه های جهان تحصیل کرد و می توانست یک زندگی مرفهی داشته باشد، اما آمد و در خدمت امام راحل تا آخرین قطره خون در مقابل دشمنان نظام ایستادگی و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: شهادت مصطفی چمران به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده که اساتید ما در گام دوم انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن اسلامی باید شهید چمران را سرلوحه خود قرار دهند.

وی در ادامه به سالروز جنگ مسلحانه منافقین در سال ۱۳۶۰ علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایران همانند روزهای دیگر این روزها را به یاد دارند و منافقین امروز منفورترین افراد نزد ملت ایران هستند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به سالروز تشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸ توسط امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل جهاد سازندگی و بعد از آن جهاد کشاورزی مراحلی از رشد و تحول از جهت کمیت و کیفیت را تا به امروز پشت سر گذاشته است.

وی افزود: بخش مهمی از امنیت غذایی امروز وظیفه جهاد کشاورزی است.

 امام جمعه خرم آباد گفت: تولید محصولات کشاورزی، بیمه آنها، پرداخت تسهیلات لازم، صادرات محصولات کشاورزی بخشی از وظایف جهاد کشاورزی در کشور و در استان است

.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور خرم آباد لرستان ستاد اقامه نماز کشور خرم آباد لرستان گرانی و گرانفروشی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند