Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:34:36 GMT

دشمنان وقتی پیشرفت کنیم ناراحت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۴۴۲

دشمنان وقتی پیشرفت کنیم ناراحت می‌شوند

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان گفت: تقوا سدی در مقابل دشمنان است واگر متقی شدیم تمام خطر‌ها و حیله دشمنان از ما برطرف خواهد شد.

او با اشاره به سواستفاده دشمنان از مشکلات داخل، گفت: دشمنان وقتی پیشرفت کنیم ناراحت می‌شوند، آن‌ها نمی‌خواهند ایران اسلامی به پیشرفت‌های موشکی، هسته‌ای و موارد دیگر برسد و علاقه ندارند محققان و دانشمندان ما با ابتکار و اختراع در دنیا بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام میردامادی با محکوم کردن قطعنامه اخیر آژانس علیه ایران می‌گوید: اتفاقی که در قطعنامه دیدیم غیرمنصفانه و ظالمانه بود، ایران هیچ وقت دنبال سلاح هسته‌ای نبوده است و آن‌ها هم می‌دانند، اما با این بهانه‌جویی‌ها می‌خواهند جلوی پیشرفت هسته‌ای ایران را بگیرند.

اگر اتفاقی در ایران بیفتد خوشحالی می‌کنند، دشمنان دوست ندارند خیری به ما برسد، اما اگر آسیب و بدی به ما برسد قطعاً خوشحال خواهند شد و برای موفقیت‌ها ناراحت می‌شوند.

به گفته او راه مقابله با دشمنان صبر پیشه کردن، نباختن و عقب‌نشینی نکردن است، قطعاً مکر آن‌ها به خودشان بازخواهد گشت و علیه خودشان خواهد شد و اگر به فرموده قرآن صبر کردیم و تقوا پیشه کردیم یعنی به خاطر سختی‌ها عقب نشینی نکردیم و قهرمانانه مقابل توطئه‌ها ایستادیم هیچ ضرری از مکر دشمن نخواهیم دید.

حجت الاسلام میردامادی درمورد صحبت‌های رهبر انقلاب در خصوص کنگره حج، گفت: رهبر انقلاب حج را ستون زندگی خواندند، حج ستون موفقیت است و تا زنده باشد اسلام زنده است.


او ساده‌زیستی یکی از درس‌های حج است، گفت: هر کسی با هر مسئولیتی نهایتاً با یک لباس احرام در حج ظاهر می‌شود و این درس مهم ساده‌زیستی است و همه اعمال حکمت و درسی دارد.

امام جمعه موقت اصفهان درمورد سفر روز گذشته رئیس جمهور به اصفهان، می‌گوید: امیدواریم قدم ایشان برای اصفهان پر خیر و برکت باشد و وعده‌ها و مصوبات سفر محقق شود.

حجت الاسلام میردامادی با تقدیر از تلاش دولت برای حل مشکلات گفت: یک پیکر سرطانی مشکل‌دار تحویل دولت سیزدهم شده و این دولت تلاش دارد این پیکر را از بیماری‌هایی نظیر فساد، امضا‌های طلایی و سایر موارد نجات دهد و امید داریم مشکلات با همراهی مردم حل شود و مردم در رفاه و شادی در مسیر خداوند به سر ببرند.

به گفته او مملکت کمبود ندارد و باید از منابع موجود کشور استفاده صحیح ببریم و قطعاً مشکلات هم حل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه قطعنامه آژانس سفر رئیس جمهور به اصفهان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین