Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه تقوا سدی در مقابل دشمنان است، اظهار کرد: اگر متقی شدیم تمام خطرها و حیله دشمنان از ما برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به سواستفاده دشمنان از مشکلات داخل، گفت: دشمنان وقتی پیشرفت کنیم ناراحت می‌شوند، آن‌ها نمی‌خواهند ایران اسلامی به پیشرفت‌های موشکی،هسته‌ای و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برسد و علاقه ندارند محققان و دانشمندان ما با ابتکار و اختراع در دنیا بدرخشند.

میردامادی با محکوم کردن قطعنامه اخیر آژانس علیه ایران، اضافه کرد: اتفاقی که در قطعنامه دیدیم غیرمنصفانه و ظالمانه بود، ایران هیچ وقت دنبال سلاح هسته‌ای نبوده است آن‌ها هم می‌دانند، اما با این بهانه‌جویی‌ها می‌خواهند جلوی پیشرفت هسته‌ای ایران را بگیرند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: اگر اتفاقی در ایران بیفتد خوشحالی می‌کنند، دشمنان دوست ندارند خیری به ما برسد اما اگر آسیب و بدی به ما برسد قطعاً خوشحال خواهند شد و برای موفقیت‌ها ناراحت می‌شوند.

وی با بیان اینکه راه مقابله با دشمنان صبر پیشه کردن، نباختن و عقب‌نشینی نکردن است، تصریح کرد: قطعاً مکر آن‌ها به خودشان بازخواهد گشت و علیه خودشان خواهد شد و اگر به فرموده قرآن صبر کردیم و تقوا پیشه کردیم یعنی به خاطر سختی‌ها عقب نشینی نکردیم و قهرمانانه مقابل توطئه‌ها ایستادیم هیچ ضرری از مکر دشمن نخواهیم دید.

میردامادی با اشاره به صحبت‌های رهبر انقلاب در خصوص کنگره حج، گفت: رهبر انقلاب حج را ستون زندگی خواندند، حج ستون موفقیت است و تا زنده باشد اسلام زنده است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اسلام بر پایه زکات، نماز، روزه، حج و ولایت استوار است، مطرح کرد: حجاج در حج آرام ننشینند و تبلیغ کنند و درباره خطرات رژیم غاصب صهیونیستی برای مردم سایر کشورها آگاه‌سازی کنند.

بیشتر بخوانید:

خطیب جمعه اصفهان: کشاورزان نان برای خوردن ندارند/ پلیس جلوی آشوبگران را بگیرد انتقاد شدید خطیب جمعه اصفهان از مراسم‌های «افطاری میلیاردی» / کسانی که مقایل روزه خواران نایستند به زودی کیفر گناهان خود را خواهند دید وی با تأکید بر اینکه ساده‌زیستی یکی از درس‌های حج است، ابراز کرد: هر کسی با هر مسؤولیتی نهایتاً با یک لباس احرام در حج ظاهر می‌شود و این درس مهم ساده‌زیستی است و همه اعمال حکمت و درسی دارد.

میردامادی با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهور به اصفهان، عنوان کرد: امیدواریم قدم ایشان برای اصفهان پر خیر و برکت باشد و وعده‌ها و مصوبات سفر محقق شود.

امام جمعه اصفهان با تقدیر از تلاش دولت برای حل مشکلات اذعان کرد: یک پیکر سرطانی مشکل‌دار تحویل دولت سیزدهم شده و این دولت تلاش دارد این پیکر را از بیماری‌هایی نظیر فساد، امضاهای طلایی و... نجات دهد و امید داریم مشکلات با همراهی مردم حل شود و مردم در رفاه و شادی در مسیر خداوند به سر ببرند.

وی در پایان این بخش از خطبه‌ها افزود: مملکت کمبود ندارد و باید از منابع موجود کشور استفاده صحیح ببریم و قطعاً مشکلات هم حل خواهد شد.

میردامادی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: آماده باشید برای روز قیامت چراکه آن روز آن‌قدر دقیق است که به فرموده قرآن روی مثقال‌ها و ذره‌ها هم در پرونده ما تأثیر می‌گذارد.

وی افزود: سعی کنیم در این امتحان زندگی راهی را برویم که قیامت معطل نشویم.

231

کد خبر 1642246

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه ائمه جمعه حج تمتع سازمان حج و زیارت جمعه اصفهان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان و آمریکا به توافق نزدیک شدند؟

به گزارش خبرآنلاین منابع آگاه اعلام کردند دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره توافقی درخصوص ضمانت‌های امنیتی آمریکا به عربستان و کمک به این کشور در زمینه هسته‌ای برای اهداف غیرنظامی هستند. این درحالی است که توافق عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و عربستان در چارچوب یک معامله بزرگ در منطقه هنوز دور از دسترس است.

طبق گزارش رأی الیوم، این منابع اعلام کردند مذاکره کنندگان آمریکایی و عربستانی در حال حاضر اولویت را به معاهده امنیتی دوجانبه‌ای می‌دهند که ممکن است بخشی از معامله بزرگتری باشد که به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارائه می‌شود و وی باید تصمیم بگیرد که آیا امتیازهایی را برای تضمین عادی سازی تاریخی روابط با ریاض خواهد داد یا خیر.

به نقل از ایسنا متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پنجشنبه اعلام کرد: ما به توافقی درباره بخش آمریکایی-عربستانی معامله بسیار نزدیک هستیم. می‌توانیم در یک زمان بسیار کوتاه جزئیات را حل کنیم.

به گفته دیپلمات‌های خارجی در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و منابعی در واشنگتن احتمالا این بخش از طرح مربوط به ضمانت‌های رسمی آمریکا برای دفاع از عربستان و دستیابی عربستان به سلاح‌های آمریکایی پیشرفته‌تر باشد.

منابع آگاه پیش بینی کردند توافق امنیتی ریاض و واشنگتن شامل تبادل تکنولوژی‌های مدرن با ریاض از جمله تکنولوژی مربوط به هوش مصنوعی باشد.

یک مسئول آمریکایی اعلام کرد: پیش بینی می‌شود بندهای توافق ظرف چند هفته تکمیل شود.

این درحالی است که عربستان بر لزوم توقف جنگ غزه قبل از هرگونه صحبت درباره عادی سازی روابط با تل آویو تأکید دارد.

میلر گفت: عربستان توضیح داد تا زمانی که جنگ غزه ادامه دارد توافق عادی سازی روابطی وجود نخواهد داشت.

اخیرا آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا سفری به منطقه داشت و مذاکرات جداگانه‌ای با بنیامین نتانیاهو و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برگزار کرد.

از سوی دیگر روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، توماس فریدمن، تحلیلگر روزنامه نیویورک تایمز شروط عربستان را به عنوان بخشی از مذاکرات بین واشنگتن و ریاض برای عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی فاش کرد.

این شروط عبارتند از ایجاد یک روند سه تا پنج ساله برای تشکیل کشور فلسطین، توقف شهرک سازی در کرانه باختری و عقب نشینی ارتش  رژیم صهیونیستی از غزه.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902358

دیگر خبرها

  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • معلمان هویت دینی و ملی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • عربستان و آمریکا به توافق نزدیک شدند؟
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد