Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا درویش  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مبلغ قرارداد گل محمدی یک مقدار  از ۴۰ میلیارد تومان کمتر است، اما این موضوع ارتباطی به ادامه همکاری با این مربی ندارد. او اعلام کرد حاضرم بدون اینکه وجهی از باشگاه بگیرم بروم.

 در حالی که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به علت مبلغ قرارداد بالای گل محمدی نمی‌تواند با این مربی قطع همکاری کند، اما این موضوع تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیرانوند از یک میلیون دلار چشم پوشی کرد 

درویش گفت:  خیلی از این بازیکنان را تیم‌های دیگر با اختلافی حدود ۱۰ میلیارد می‌خواستند، اما این بازیکنان به خاطر پرسپولیس و هواداران آمدند. با مبلغی کمتر از مقدار اقدام به جذب آن‌ها کردیم. رقم دلاری که بیرانوند از آن چشم پوشی کرد، حدود یک میلیون دلار بود.

باشگاه پرسپولیس تاکنون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مهدی هاشمی نژاد و محمد مهدی احمدی را به خدمت گرفته است.  

علی دایی تمایلی به مربیگری ندارد 

مدیرعامل پرسپولیس درباره ملاقاتش با علی دایی در یک رستوران گفت:  علی دایی دوست صمیمی من است، اما اصلا بحثی درباره حضورش در پرسپولیس نشد.   اصلاً او  تمایلی برای حضور در فوتبال چه پرسپولیس و چه تیم ملی نداشته و ندارد.

مبلغ رضایت نامه نورافکن بالا است 

درویش درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: با یک مهاجم برزیلی و یکی، ۲ مهاجم دیگر در حال مذاکره هستیم، اما دیاباته مدنظر ما نیست. اگر نورافکن بازیکن آزاد بود جذبش می‌کردیم، اما او با سپاهان قرارداد دارد و مبلغ  رضایت نامه اش بالا است.

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب بازیکن خارجی است، اما به علت مبلغ قرارداد بالا نتوانسته بازیکنی را به خدمت بگیرد.  

سید جلال حسینی به کادر فنی پرسپولیس اضافه می شود 

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت سیدجلال حسینی گفت: او کاپیتان پرسپولیس و  یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان  است. دوست داریم قداست او هم محفوظ باشد. بر اسا‌س آخرین صحبت‌ها اعلام کرد هر جا بتواند مثمر ثمر باشد در خدمت پرسپولیس و تیم است، به همین خاطر قرار است در این هفته جلسه‌ای با حضورش برگزار کنیم فکر می‌کنم به احتمال خیلی زیاد به کادر فنی پرسپولیس اضافه شود.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس قصد دارد فصل آینده هم در پرسپولیس بماند، اما هنوز وضعیتیش مشخص نشده است.  

مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از بورس گرفتیم 

مدیرعامل پرسپولیس درباره درآمد حاصله در فرابورس گفت: کارگروهی از وزارت ورزش و مدیرعامل باشگاه درست شده که در مورد هزینه کردن از پولی که از بورس می‌آید تصمیم‌گیری می‌کند. مقدار خیلی کمی از آن را به ما دادند تا هزینه کنیم فکر می‌کنم حدود ۳۰ میلیارد بود بقیه را باید طی فرآیندی مجوز استفاده‌اش را بگیریم.  

باشگاه پرسپولیس  در فرابورس صاحب ۳۵۰ میلیارد تومان شده است، اما هنوز این مبلغ به طور کامل در اختیار این باشگاه قرار نگرفته است. 

پرونده استوکس را هفته آینده حل می کنیم 

مدیرعامل پرسپولیس درباره چالش پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه که مدام باز و بسته می‌شود، گفت: اگر پنجره یک ماه پیش هم باز بود فرقی به حال ما نمی‌کرد چند سال از پرونده بدهی شهرخودرو می‌گذشت هیچ عملی انجام نشده بود در این ۲، ۳ ماه حدود ۵ میلیارد به این باشگاه پرداخت کردیم. همچنین پرونده استوکس را ظرف هفته آینده حل می‌کنیم.  

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به علت شکایت باشگاه شهر خودرو بسته شده است، به همین علت این تیم نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برساند.  

برای حل  مالکیت باشگاه پرسپولیس از وزیر ورزش کمک خواستیم 

درویش درباره  وضعیت مالکیت باشگاه پرسپولیس گفت: طبق پرونده‌ها این ساختمان حدود سال ۸۴ خریداری شده ۵۰ درصد پول را باشگاه و ۵۰ درصد را فدراسیون فوتبال داده که به مرور ایام از محل درآمد‌های پرسپولیس در سازمان لیگ مستهلک شده است. یعنی مقدار بیشتر از پولی که هزینه شده را پرسپولیس داده است منتهی هنوز سند به نام پرسپولیس کامل نشده است. هفته گذشته باز هم نامه‌ای به وزیر دادیم و او هم به حقوقی داد تا پیگیری و مشکل سند باشگاه حل شود. وقتی باشگاه به بورس رفته باید همه اجزایش کاملاً روشن باشد یکی از آن بند‌ها سند باشگاه است خواستیم وزیر هم کمک کند.

سند مالکیت باشگاه پرسپولیس هنوز به نام این باشگاه صادر نشده است، اما مدیران باشگاه از وزیر ورزش درخواست کمک کردند.  

پروین جام های پرسپولیس را به موزه باشگاه تحویل می دهد 

درویش درباره  جام‌های پرسپولیس که در خانه علی پروین است و آیا این جام‌ها به باشگاه برمی‌گردنند گفت:‌بله، پروین شجره طیبه پرسپولیس است. باشگاه در حال درست کردن محلی برای موزه باشگاه است تا این جام‌ها آنجا قرار بگیرند. وقتی این کار انجام شد خود پروین  هم اعلام کرده جام‌ها را می‌فرستم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس رضا درویش یحیی گل محمدی مدیرعامل پرسپولیس درباره باشگاه پرسپولیس میلیارد تومان مبلغ قرارداد جام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات رضا جباری از درویش از این بازیکن سابق شکایت کرده است.

خبرنگار آنا در این زمینه با رضا جباری تماس گرفت و نظر وی را در این خصوص جویا شد که جباری گفت: من در مجموع صحبت خاصی در مورد مدیریت باشگاه نکردم، اگر انتقادی کردم برای موفقیت پرسپولیس بوده و شخص جباری یا رضا درویش مهم نیستند بلکه موفقیت پرسپولیس مهم است. اگر انتقادی به مدیریت باشگاه شده تنها برای موفقیت پرسپولیس بوده است.

وی افزود: هیچ مطلبی به صورت شخصی برای مدیرعامل ننوشتم ولی بهتر است خودشان بگویند برای چه از من شکایت کردند. ما خصومت شخصی با یکدیگر نداریم و هر مساله ای از طرف من عنوان شده به خاطر عملکرد ایشان در باشگاه پرسپولیس بوده است.من به مساله شخصی درویش ورود نکرده ام و تهمت و افترایی هم نزدم.سپر حیدری هم در استوری های خود از پرسپولیس حمایت می کرد، الان طوری شده که اگر نقد منصفانه هم انجام بدهید متاسفانه به او بر می خورد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد:هدف صحبت های من شخص درویش نبوده، بلکه نسبت به عملکرد ایشان در قبال باشگاه پرسپولیس و هواداران تیم مطلب نوشته و حتی در استوری هایم به این موضوع تاکید کردم که هیچ خصومت شخصی با دشمنی با آقای درویش ندارم. به زعم بنده درویش اشتباهی داشته و من هم استوری گذاشته ام. اولیت من پرسپولیس است نه شخص خودم یا رضا درویش. خودم را پرسپولیسی می دانم و همیشه پای این تیم ایستاده ام. مساله ای هم باشد پای پرسپولیس می ایستم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده