Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود: نبود حاکمیت متمرکز در آبادان و خرمشهر موجب بروز مشکلات و نارضایتی مردم از وضعیت کنونی شده است.

وی اظهار داشت: شاید اگر حاکمیت منطقه مشخص بود حادثه متروپل رخ نمی داد بنابراین از مجموعه دولت انتظار می رود برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی، تکلیف مدیریت را در این منطقه مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه آبادان گفت: رییس جمهور در سفر ابتدای سال به منطقه قول داد مشکل دوگانگی مدیریتی در اروند رفع شود و مردم همچنان امیدوار هستند این وعده بزودی اجرایی گردد که هم اکنون شرایط برای اجرایی شدن این مهم در منطقه آزاد اروند مهیا است.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه سخنان خود خواستار مدیریت یکپارچه جهادی در کشور شد و تصریح کرد: اکنون که دولت انقلابی و مردمی داریم باید مدیریت جهادی نیز برجسته شود.

وی همچنین اشتغال را خواسته مهم جوانان از دولت برشمرد و با اشاره به وجود زمین های کشاورزی برای رونق تولید در منطقه گفت: اراضی بکر کشاورزی و وجود حوضچه های پرورش آبزیان در منطقه، شرایط را برای ایجاد اشتغال و تولید فراهم کرده است بنابراین می توان با توجه بیشتر و پیگیری مستمر، برای جوانان این منطقه شغل ایجاد کرد.

خطیب جمعه آبادان خواستار سفر رییس قوه قضائیه به این شهر شد و ادامه داد: سفر به آبادان، عمق فاجعه متروپل و سایر مشکلات این منطقه را ملموس تر می کند.

حجت الاسلام غبیشاوی اظهار داشت: باید افرادی که تاکنون میزان تخلفات آنها در حادثه متروپل مشخص شده است مجازات شوند تا تسکینی بر درد بازماندگان جانباختگان این حادثه و عموم مردم شهر شود.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند ساختمان متروپل آبادان ستاد اقامه نماز کشور خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند ساختمان متروپل آبادان ستاد اقامه نماز کشور سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند ساختمان متروپل آبادان ستاد اقامه نماز کشور خوزستان آبادان جمعه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی

خبرگزاری برنا بازداشت موعود شمخانی را تأیید کرد.
 
این خبرگزاری نوشت: یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.
 
موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل بازداشت عضو شورای شهر و رییس یکی از ادارات سردشت در آذربایجان غربی شمخانی : هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی وجود ندارد

دیگر خبرها

  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • مدارس اروند مجازی شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد