Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@18:54:58 GMT

طالقانی: حقوق محمد بنا را زیاد کنید تا المپیک بماند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۶۹۸

محمدرضا طالقانی درخصوص غیبت چند روزه محمد بنا در اردوی اخیر تیم ملی اظهار داشت: در جلسه هیئت رئیسه هم صحبت کردم و دو دفعه با محمد بنا هم تماس گرفتم اما موفق به صحبت با او نشدم. در جلسه گفتم که هر چیزی که او می‌‌خواهد در اختیارش قرار دهید حتی حقوقش را زیاد کنید. محمد بنا پر از انگیزه است. چیزهایی می‌خواهد که برای تیمش هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهد انتخابی‌اش به همان شیوه‌ای باشد که مد نظرش است. او با همین کارهایش تمام تیم‌های ما را قهرمان جهان کرده و بهترین افتخارات را به دست آورده است.

وی در مورد چرایی غیبت اخیر بنا تصریح کرد: واقعاً علتش را نمی‌دانم، اما نظرم را می‌گویم. محمد بنا را باید منهای مادیات دید، ولی حرفش دو تا نمی‌شود، حساس است و زود هم خسته می‌شود. 20 سال است زحمت می‌کشد، تازه بچه‌دار هم شده و باید شرایط مدنظرش را فراهم کرد. او نمونه ندارد. به هرشکلی که شده باید محمد بنا را تا المپیک 2024 پاریس حفظ کرد و هر چیزی که می‌گوید انجام داد.

رئیس پیشین فدراسیون کشتی تأکید کرد: من مخالف قانون‌مداری نیستم و از این کار هم ضربه خوردم، ولی از فدراسیون می‌خواهم تا المپیک کنار محمد بنا باشند. بنا خوب می‌داند چه کاری می‌خواهد انجام دهد و تیمش هم جوان و کارآمد است.

این پیشکسوت کشتی در مورد جام تختی کشتی آزاد گفت: شنیدم چند تا جوان در این رقابت‌ها اول شده‌اند و احساس می‌کنم کشتی امروز چهره‌های خوب و جوانی داشته و فقط یک مشکل دارد که آن هم بودجه کشتی است. بزرگترین مشکل امروز کشتی مسئله پول است، وزارت ورزش از اول سال 3 میلیارد به کشتی داده که فقط پول بلیت یک سفر دو میلیارد می‎شود. اگر می‌خواهیم کشتی در المپیک نتیجه بگیرد، باید هوای این رشته را از نظر بودجه داشته باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی محمدرضا طالقانی کشتی فرنگی محمد بنا فدراسیون کشتی متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)