Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۲۸ نفر از آنها بستری شدند که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۵۲۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۶۰ هزار و ۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۷۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد و ۱۱۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تاکنون ۶۴ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۴۰۹ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۴۳۳ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۴۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۹۱ دُز رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کووید 19 کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 21 مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات آمارهای تکان‌دهنده‌ای از میزان بی‌اعتمادی مردم نسبت به همدیگر و سطح بی‌اعتمادی نسبت به مسئولین بر اساس یک پایش مطرح کرد. روایت معین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد