Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:53:07 GMT

کاستی‌ها دشت ورامین با خدمات رسانی مطلوب رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۸۳۰

کاستی‌ها دشت ورامین با خدمات رسانی مطلوب رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی  جمعه امروز ورامین به سفر حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور به شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک اشاره گرد و اظهار کرد: از رئیس جمهور محترم درخواست دارم، توجه بیشتر به ورامین و این منطقه داشته باشد، این مردم استحقاق خدمات و توجه بیشتر را دارند، دشت ورامین یا ویار ۱۵ خرداد آعاز کنندگان نهضت حضرت امام خمینی (ره) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به سابقه انقلابی مردم ورامین و حق این مردم برای خدمات رسانی بیشتر به نظر می‌رسد، باید اقداماتی انجام شود، مدت‌ها است، مردم چشم به راه مترو و قطار شهری برای تردد به تهران هستند، اما اتفاقی نیفتاده است.

امام جمعه موقت ورامین خواستار توجه مسئولین کشور به منطقه شد و بیان کرد: ورامین مدت‌ها در زمان طاغوت به دلیل انقلابی گری و قیام ۱۵ خرداد و دفاع از حق و حقیقت محروم نگاه داشته شد، لازم است، کاستی‌های موجود با خدمت رسانی و توجه بیشتر رفع شود.

وی رسیدگی جدی مسئولان به وضعیت فرهنگی ورامین را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: مبارزه با بی حجابی که حرکت خزنده دشمنان است، باید در دستور کار جدی قرار بگیرد، یکی از حربه‌های دشمن علیه اسلام، انقلاب و فرهنگ انقلابی مردم ترویج بدحجابی و بی حجابی در جامعه است.

امام جمعه موقت ورامین همچنین خواستار نظارت هرچه بیشتر در مسائل اقتصادی شد و گفت: نباید طوری رفتار شود، تا مردم خاصه اقشار آسیب پذیر دچار مشکل شوند، اکنون با اقدام دولت یارانه‌ها به صورت عادلانه بین مردم توزیع شده و گرانی‌های حاصل از حذف ارز جبران و اقشار آسیب پذیر با نظارت جامع و مستمر بر بازار حمایت شوند.

وی بیان کرد: ممکن است، افرادی سودجو برخی از کالاها را احتکار کنند، که لازم است، مسئولین مربوطه با شناسایی این افراد و بازگرداندن کالاها به چرخه بازار در مقابل برخی سودجویی ها بایستند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین نماز جمعه ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز اظهار کرد: در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد بی شک موفق‌تر است و از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق به اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی خواست که نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهند تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسؤولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تا که تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

امام‌جمعه اهواز به اقداماتی که دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … انجام شده اشاره کرد و گفت: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

کد خبر 6089058

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع و جنگ اراده‌ها بود