Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا نسبت به جذب برناردو سیلوا خوش‌بین است

برناردو سیلوا با وجود سپری کردن دورانی طلایی در منچسترسیتی، هم‌چنان مایل است این باشگاه را ترک کند اما پپ گواردیولا چندان با این خواسته موافق نیست.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا مدتی است که به جذب برناردو سیلوا، هافبک توانای منچسترسیتی علاقه‌مند است چرا که ژاوی از مدیران بارسلونا خواسته در صورت جدایی فرنکی دی یونگ، فقط این هافبک پرتغالی را می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود بازیکن هم برای پیوستن به بارسلونا مایل است چرا که او از منچسترسیتی درخواست کرده به پیشنهاد بارسلونا توجه کنند. برناردو سیلوا که تا 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد، مایل است این تیم را ترک کند و در همین راستا جلسه‌ای با سران این باشگاه خواهد داشت. او از مدیران سیتی درخواست کرده اگر بارسلونا پیشنهادی بفرستد، آن را بررسی کنند اما در حال حاضر بارسلونا پیشنهادی رسمی ارسال نکرده و همه‌چیز در حد تماس‌های اولیه است. 

بیش‌تر بخوانید: قول پپ گواردیولا به برناردو سیلوا: جدایی هافبک پرتغالی در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب

بارسلونا در این انتقال کار آسانی نخواهد داشت. پپ گواردیولا طرفدار پروپا‌قرص برناردو سیلوا است و از او می‌خواهد در منچسترسیتی بماند. رقم درخواستی منچسترسیتی برای فروش برناردو سیلوا به تیمی دیگر، چیزی حدود 80 میلیون یورو به‌علاوه 20 میلیون یورو پاداش خواهد بود. این دقیقا همان رقمی است که بارسلونا برای فروش فرنکی دی یونگ می‌خواهد. بارسلونا امیدوار است بتواند به زودی پول جور کند تا بتواند پس از فروش فرنکی دی یونگ، برناردو سیلوا و روبرت لواندوفسکی را به خدمت بگیرد. 

اخبار داغ 

اتفاق زشت در فوتبال ایران؛ بازیکن داور را کتک زد، بازی نيمه تمام ماند / فیلم رقم قرارداد سروش رفیعی با پرسپولیس لو رفت! / ادعای یک رسانه داخلی پاری سن ژرمن و آغاز مذاکرات با نیس برای انتصاب کریستوف گالتیه به عنوان سرمربی جدید تاثیر گذاری پسر ارشد وین رونی روی 84 گل در یک فصل از حضورش در آکادمی منچستریونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برناردو سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد

هافبک فرانسوی العربی قطر دوست دارد فصل بعد با پیراهن بارسلونا به میدان برود.

به گزارش ایسنا، مارکو وراتی یکی از بازیکنانی بود که در سال‌های اخیر همواره بحث حضورش در بارسلونا مطرح شد. از وراتی به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی ژاوی بعد از جدایی از آبی اناری ها یاد شد با این حال پاری سن ژرمن در دوران اوج این بازیکن اجازه جدایی به او را نداد.

روزنامه الموندو نوشت که وراتی رویای حضور در بارسلونا را دارد و به همین خاطر برای فصل بعد خود را به آبی اناری ها پیشنهاد داده و منتظر تصمیم نهایی ژاوی است.

وراتی بعد از جدایی از پاری ژرمن تصمیم گرفت که راهی العربی قطر شود و فصل خوبی را در این تیم پشت سر نگذاشت. او بعد از حضوری کوتاه مدت در لیگ ستارگان قطر قصد دارد که به فوتبال اروپا برگردد و این بار پیراهن بارسلونا را برتن کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی