Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حماس از فلسطینیان کرانه باختری خواسته به مقابله مسلحانه با ارتش اشغالگران بپردازند.

به گزارش ایران اکونومیست، جنبش حماس امروز جمعه در بیانیه‌ای خطاب به فلسطینیان اعلام کرده که توقف تجاوز اشغالگران به شهرک‌های فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی، منوط به در دست گرفتن سلاح و مقابله مسلحانه با صهیونیست‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورش و حملات ارتش و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به شهرک‌های فلسطینی طی ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی سحرگاه روز جمعه با یورش به شرق جنین، به سمت یک خودروی فلسطینی حامل این ۳ جوان فلسطینی تیراندازی کردند که هرسه این نفر در دم به شهادت رسیدند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به ترور سه جوان فلسطینی در جنین، این اقدام رژیم صهیونیستی را پاسخی به خواسته‌های آمریکا پیش از سفر بایدن به سرزمین‌های اشغالی عنوان کرد.

سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه گذشته در بیانیه‌ای سفر جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا را به سرزمین‌های اشغالی، کرانه باختری و عربستان سعودی را تایید و تاریخ این سفر را از ۱۳ تا ۱۶ ژوئیه (۲۲ تا ۲۵ تیرماه) اعلام کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اسرائیل ، اسماعیل هنیه ، رژیم صهیونیستی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اسرائیل اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به گزارش برخی مقامات ارشد آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی در غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را مقید به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی نمی‌داند؛ چرا که هزینه و شخصیتی برای خود متصور نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و با بیان اینکه صهیونیست‌ها مشروعیت خود را در بین افکار عمومی و جهان به شدت در خطر می‌بینند، گفت: نتانیاهو برای بقای خود در قدرت، حتی ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند و به هر قیمتی به دنبال پیروزی بر حماس و یا گسترش دامنه جنگ در منطقه است تا افکار عمومی را برای حمایت از خود متقاعد کند؛ البته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هر دو راهبرد شکست خورده است.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که به هر شکلی کابینه و قدرت خود را حفظ کند؛ اما تلاش‌های مذبوحانه، ثمری نخواهد داشت و به زودی شاهد پیروزی مقاومت و مردم مظلوم غزه خواهیم بود.

کد خبر 6092982 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی