Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@14:51:50 GMT

آموزش رقاصی به دانش آموزان ابتدایی در آذربایجان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۹۷۱

آموزش رقاصی به دانش آموزان ابتدایی در آذربایجان

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «نکاتی از نگارش و درست نویسی»، «آموزش رقاصی در مدرسه ابتدایی در جمهوری آذربایجان»، «تبدیل کلاس درس به خوابگاه در یک چشم بر هم زدن»، و... را می‌خوانید.

آموزش رقاصی به دانش آموزان ابتدایی در آذربایجان

تبدیل کلاس درس به خوابگاه در یک چشم بر هم زدن

همکاری تبلیغاتی با مدرسه آنلاین

ریشۀ ضرب المثل خر رو بیار و باقالی بار کن

کتاب امامت اثر استاد محمدتقی شریعتی

نکاتی از نگارش و درست نویسی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی مدرسه آنلاین جمهوری آذربایجان مدرسه متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شکری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند خبر داد و اظهار کرد: این طرح به منظور ترویج فرهنگ درخت‌کاری‌اجرا شده است.

وی گفت: با هدف تحقق تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت جهاد کشاورزی در خصوص پویش ایران سرسبز - ایران قوی و طرح کاشت یک میلیارد درخت به مدت چهار سال، «طرح هر مدرسه یک نهالستان» برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی سطح شهرستان دماوند در حال اجراست.

شکری افزود: در همین راستا کارگاه آموزشی یک روزه مدرسه ابتدایی خواهران بابایی دماوند در نهالستان و ایستگاه تولید بذر و نهال مرتعی شمس منابع طبیعی شهرستان دماوند برگزار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند عوان کرد: در این برنامه کارشناسان واحد جنگل اداره منابع طبیعی شهرستان دماوند در مورد اهمیت درختکاری، حفظ طبیعت، نحوه کاشت بذر و نگهداری و مراقبت از آن را به دانش‌آموزان آموزش دادند.

شکری تصریح کرد: همچنین در این برنامه جهت دریافت کارت همیار طبیعت از دانش‌آموزان دعوت به عمل آمد تا با تحویل مدارک شناسایی به واحد آموزش و ترویج اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند مراجعه و ثبت‌نام کنند.

کد خبر 6097471

دیگر خبرها

  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان