Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:24:46 GMT

تاسیس صنایع تبدیلی در ورامین با کوتاهی همراه بوده است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۶۰۰۳

تاسیس صنایع تبدیلی در ورامین با کوتاهی همراه بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه جوادآباد گفت: دشت ورامین دشتی بابرکت و حاصلخیز است که باید به ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده شود.

وی افزود: بخش جوادآباد از بزرگ‌ترین بخش‌های کشور و دارای استعدادهای اقتصادی است.

محمودی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به ورامین افزود: احداث بزرگراه حرم تا حرم و آبیک چرمشهر موقعیتی استثنایی را برای جوادآباد ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: توسعه و تقویت و رفع موانع شهرک‌های صنعتی چرمشهر، سالاریه و ملأ آقایی می‌تواند در جهت تولید و اشتغال شرایط ویژه ای را رقم بزند.

محمودی ایجاد پادگان‌های نظامی با توجه به سیاست تمرکز زدایی از تهران مناسب جغرافیای این منطقه دانست.

وی افزود: متأسفانه در جهت تأسیس صنایع تبدیلی کوتاهی‌هایی صورت گرفته که زمینه این اقدام و احداث منطقه ویژه اقتصادی و پایانه صادرات در ورامین خاصه بخش جوادآباد کاملاً فراهم است.

کد خبر 5516581

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین سخنرانی پیش از خطبه ها بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی اردبیل آمار کرونا کشاورزی اصفهان بیرجند مشهد ویروس کرونا سفر استانی ایلام قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از ۴ تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۶۲۲۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۲۱۲ تیم عملیاتی، شامل ۸۳۸ امدادگر، در ۹۲ عملیات شرکت کردند، ۴۸۹ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۳۰۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۹۸ دستگاه چادر، ۹۴۴ تخته پتو، ۴۴۳ تخته موکت، ۳۷۶۱ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ بسته غذایی، ۱۱۹۶ قوطی کنسروجات، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان