Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نمازجمعه امروز کرمان که در مصلی امام علی (ع) شهرکرمان برگزار شد، گفت: هیچ کس را قوی‌تر از رهبری در دفاع از حق مردم نمی‌شناسم.

او می‌گوید: در دو انقلاب بزرگ جهان که در قرن ۱۸ و ۲۰ در فرانسه و شوروی رخ داد مردم هیچ کاره شدند در نهایت، اما انقلاب اسلامی را مردم با خون و جان ومال خود ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: آیا مردم از انقلاب کنار رفته اند؟ خیر مردم باقی مانده اند، اینکه امام روی نقش مردم تاکید می‌کند این برگرفته از متن اسلام است.

او می‌گوید: مردم کنار زده نشده اند در این چهل سال والا چرا در ۵۰ انتخابات مردم شرکت کردند.

او گفت:برجسته‌ترین خصوصیت رهبری دفاع از مردم و احقاق حق آنهاست.

حجت الاسلام صباحی می‌گوید: امروز خطیب جمعه هستم اگر حرفی می‌زنم خلاف باشد، شانیت ندارد من تا امروز کسی را مانند در ایشان در دفاع از حق مردم نمی‌شناسم.

او می‌گوید: خیلی سختی‌ها به جان خریده و حرف‌ها وتهمت‌ها شنید، اما ذره‌ای از احقاق حق مردم کوتاه نیامده است.

امام جمعه موقت کرمان گفت: امیدواریم خداوند هم به مردم که سختی‌های انقلاب را با جان ومال توان بیشتر عنایت کرده وبرعمر وعزت رهبری بیفزاید.

امام جمعه موقت کرمان گفت: شخص پیامبر قبل از اسلام به محمد امین مشهور بود و آراسته به صفات والایی بود.

او گفت: امام صادق می‌فرماید"علی جان پیامبربود، چون علی راستگو بود وامانت دار بود" و این دو ویژگی را نباید دست کم گرفت.

خطیب جمعه کرمان می‌گوید: سه چیز است که برای ترک این‌ها خدا رخصت نداده و آن هم، ادای امانت نسبت به آدم خوب وبد، وفای عهد نسبت به خوب و فاجر و سوم نیکی به پدر و مادر ولو اینکه کافر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه رهبری او می گوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود