Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های این هفته نماز جمعه پاوه اظهار داشت: مشکلاتی که امروز بشر آن را تجربه می کند معلول ضعف مدیریت ها، دور شدن از معنویات و... است.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: در آیه 112 از سوره مبارکه «نحل» خداوند متعال برای انسان سه نعمت مهم را معرفی می کند که این نعمتها؛ امنیت، رفاه و سلامتی است که با وجود این 3 اصل زندگی انسان می تواند یک زندگی سالم و صلابت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود افزود: در هر کشور و جامعه ای که این 3 نعمت نباشند بی شک شاهد هرج و مرج و بی قانونی هستیم و نمونه کامل آن کشورهای همسایه هستند.

ماموستا قادری با اشاره به اینکه انسان باید همواره شکرگزار خداوند متعال باشد، یادآور شد: تا زمانی که انسان در مسیر معنویت و شکرگزاری خداوند متعال حرکت کند، خداوند نیز وی را یاری می کند و در امان خواهد بود.

وی عنوان داشت: باید به صورت زبانی و علمی از نعمت هایی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است قدردانی کنیم و از آنها برای تعالی جامعه مان استفاده کنیم.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: «جهل» و «غفلت» عواملی هستند که زمینه ایجاد روحیه دنیاپرستی و لذت های دنیوی را در ما افزایش پیدا می دهد و به نوعی آخرت را فراموش کنیم و داشتن این دو صفت به نوعی خداوند متعال و رسول اکرم (ص) را ناراحت می کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ماموستا ملاقادر قادری امنیت امام جمعه شهرستان پاوه خداوند متعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت

ابرهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارش‌ها در شبانه روز گذشته ۳۱ میلی‌متر بوده است، اظهار کرد: مجموع بارش سامانه اخیر ۹۸ میلی‌متر در پاوه گزارش و ثبت شده است.

وی افزود: خوشبختانه بارش تجمعی سامانه بارشی اخیر در پاوه از مرز یک هزار و ۳ میلی‌متر گذشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه ادامه داد: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۶ درصد و نسبت به میانگین نرمال بلند مدت سنوات اخیر ۳۸ درصد افزایش داشته است.

شهریاری خاطر نشان کرد: راهداران پاوه طی سه روز اخیر در محورهای مواصلاتی حضور فعال داشته و نسبت به پاکسازی و ریزش برداری راه‌ها اقدام کردند.

کد خبر 6096679

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • بارش شدید باران در پاوه و جاری شدن سیلاب
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • مساله حجاب، دستور الهی است
  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • چگونه اضطراب را درمان کنیم؟
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد