Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@06:24:34 GMT

شهدای حزب موتلفه در پیروزی انقلاب نقش مهمی ایفا کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۶۳۲۲

شهدای حزب موتلفه در پیروزی انقلاب نقش مهمی ایفا کردند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: شهدای حزب موتلفه شهیدان بخارایی، صفارهرندی، نیک‌نژاد و امانی در حرکت‌های مردمی برای پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بقیه‌الله‌الاعظم کاشان، اظهار کرد: شهدای حزب موتلفه در سکوت مرگبار آن دوران به حرکت‌های مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی جان تازه بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج استادان، افزود: شهید چمران الگو و سرلوحه عملی و انقلابی برای جامعه دانشگاهی کشور است.

امام جمعه کاشان گفت: ضرورت توجه به نقش الگویی این شهید اندیشمند و ویژگی‌های علمی، اخلاقی و شخصیتی شهید دکتر مصطفی چمران باید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مورد توجه باشد.

وی در منطقه با اشاره به سالروز جهاد سازندگی گفت: لقب «سنگرسازان بی‌سنگر» گرانبهاترین مدال افتخار از سوی امام خمینی (ره) به جهادگران بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: رزمندگان جهادی در هشت سال دفاع مقدس خط مقدم را می‌شکافتند و نخستین گروهی بودند که خود را به خطوط مقدم جبهه می‌رساندند تا برای رزمندگان استحکامات ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان با تاکید بر اینکه قطع دوربین‌های فراپادمانی آژانس انرژی اتمی اولین گام ایران در واکنش به قطعنامه اخیر است، گفت: اگر شیطنت‌ها ادامه پیدا کند این گام‌ها ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: همه می‌دانیم که هدف غرب به همراه رژیم صهیونیستی، کسب امتیاز از مذاکرات است اما آنان بیش از ۴۰ سال این انقلاب را تجربه کردند و باید بدانند این انقلاب به کسی باج نمی‌دهد و در دهن زورگو می‌زند. نسخه ۴۰ ساله ما نسخه مقاومت است.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: مسئولان و مدیران باید سبک زندگی خود را بر مبنای سبک ایرانی و مردمی قرار دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های حکومت امیرالمومنین (ع) خطاب به مسئولان کشور، اظهار کرد: نسبت به مردم مهربان باشید و بار سنگین بر روی دوش آنها نگذارید. مسئولان کشور مشکل گرانی را حل کنند و به داد مردم برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در روز گذشته به استان، و مصوب شدن ۲۱۷ مصوبه، تصریح کرد: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر بود که به استان اختصاص داده شد، اگر این رقم درست مدیریت شود حتماً تحول لازم را در استان ایجاد می‌کند.

کد خبر 582386

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان کاشان خطبه نماز جمعه نماز جمعه اعتبارات سفر رییس جمهور سفر رییس جمهور به اصفهان شهدای حزب موتلفه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امام جمعه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان