Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:18:25 GMT

۱۹ بهمن نبود ۲۲ بهمن رقم نمی خورد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۶۳۲۷

۱۹ بهمن نبود ۲۲ بهمن رقم نمی خورد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،  امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی نیروی هوایی ارتش در یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در قم، اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس، تاریخ دفاع مظلومانه سرزمینی است که گناهشان دفاع از آرمان‌های مقدس عدم سازش با استکبار جهانی بود که موجب شد بخشی از کشورهای مختلف به ایران حمله کنند و این جنگ تبدیل به گنجینه‌ای شد که مفاهیم مختلف ایثار، شهادت، جانبازی و فداکاری و مقاومت را که در وجود تک تک ایرانی‌ها نهادینه شده است، نمایان شود

امیر سرتیپ دوم رودباری افزود: همه این ایثار و مقاومت‌ها تبدیل به قدرت ایران شد و در حالی که کشورهای اطراف ایران نا امن است ایران تبدیل به یک جزیره امن شده که این امنیت حاصل تلاش همه رزمندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: دفاع مقدس از همان روز اول شروع یک تمدن اسلامی بود و تبدیل به هویت ملی و تاریخی مردم ایران شد.

وی بیان داشت: دفاع مقدس یک جنگ مردمی بود و همه مردم از همه اقشار، ادیان، مذاهب و قومیت‌ها و زبان‌های که در این کشور زندگی می‌کنند در این پیروزی سهیم هستند.

امیر سرتیپ دوم رودباری گفت: نمی‌توان گفت دفاع مقدس و پیروزی‌های آن متعلق به یک ارگان و قشر است هرکس این ادعا را داشته باشد در حال فتنه است. همه مردم در دفاع مقدس سهیم هستند از جمله نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران. به جرات می توان گفت اگر ۱۹ بهمن نبود ۲۲ بهمن رقم نمی خورد، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی پیش از جنگ تحمیلی در مقابله با قائله کردستان پای کار بودند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی هوایی ارتش افزود: نیروی هوایی ارتش اولین نیروی بود که به تجاوز ارتش بعث عراق پاسخ داد و اولین شهید و اولین اسیر در خاک دشمن از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بود.

امیر سرتیپ دوم رودباری اضافه کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس جز اولین ها و برترین ها بود و می توان از فداکاری قهرمانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی هزاران فیلم و مستند ساخت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش یادواره شهدای ارتش قم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی امیر سرتیپ دوم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است