Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید احمدی روز جمعه در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلای نمازجمعه رباط‌کریم افزود: میز خدمت جمعه این هفته با حضور حبیب موسوی مدیرکل روستایی وشوراهای استانداری وبا مشارکت مدیران مرتبط از جمله بخشدار، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن، ثبت واسناد، حوزه فرمانداری، توزیع نیروی برق، بهزیستی، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، ودهیاران از ساعت ۱۱در محل نماز جمعه رباط‌کریم برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: نزدیکی به مردم می تواند راه خدمت در شهرستان‌ را جلو ببرد و این نوع خدمتگزاری با استقبال خوب مردم همراه است و این نوع خدمت دیگر برای مسؤولان تعطیلی ندارد ومختص یک روز خاص هم نیست.  

فرماندار رباط‌کریم بیان کرد: میز خدمت این هفته با هدف خدمت‌رسانی، ارتباط نزدیک، بدون واسطه و چهره به چهره مدیران با مردم روستاهای شهرستان در جهت آگاهی از مشکلات، پاسخگویی و رسیدگی بی‌واسطه به سوالات برگزار شد.

وی اظهار داشت: میز خدمت امروز درخصوص پاسخگویی مدیران به مردم در حوزه‌های مختلف شامل تامین زیرساخت‌ها و خدمات رسانی درروستاهای شهرستان برگزار شد.

برچسب‌ها ایرنا کمیته امداد امام خمینی رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا کمیته امداد امام خمینی رباط کریم ایرنا کمیته امداد امام خمینی رباط کریم رباط کریم میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل باید تنبیه می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما شاهد اقتدار ایران اسلامی بودیم.

وی افزود: خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی می‌کنیم در مجلس در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید با خروجی مناسب باشد و برنامه‌های فرهنگی با محتوای مناسب اجرا شود.

زندیان اضافه کرد: ساخت و توسعه زیر ساخت مجموعه فرهنگی اهمیت زیادی دارد و در راستای توسعه فرهنگی در این شهرستان باید تلاش کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تجهیز کتاب خانه و فضای ساختاری این نهاد تلاش شده است.

نماینده مردم بیجار در ادامه عنوان کرد: شهرستان بیجار با وجود قدمت بالایی که دارد هتل مناسبی ندارد وبرای اسکان مسابقات ورزشی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم و باید در راستای ساخت این مهم تلاش کرد تا شاهد ساخت هتلی مناسب برای مردم این دیار باشیم.

وی یادآور شد: بحث حجاب و عفاف اهمیت زیادی دارد و رعایت این مهم در ادارت بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 6090067

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود