Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد کهنی مجوز حضور در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جهان را بدست آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک،؛ در پایان مرحله مقدماتی ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در قطر مهدی احمد کهنی، ژیمناست ارزنده کشورمان در مجموع 6 وسیله با امتیاز 77/834 را کسب کرد و با قرار گرفتن در رده دوازدهم جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در انگلیس را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، چین تایپه، قزاقستان، ازبکستان و هند هرکدام با 2 ورزشکار و یک ژیمناست از فیلیپین به همراه احمدکهنی مسافر انگلیس شدند.

در پایان بخش تیمی هم، تیم ایران با کسب 233/234  امتیاز بعد از چین، ژاپن، چین تایپه، کره جنوبی،  قزاقستان و ازبکستان در رده هفتم آسیا قرار گرفت.

همچنین از ساعاتی دیگر فینال سه وسیله خرک حلقه، دارحلقه و حرکات زمینی آغاز می شود که سعیدرضا کیخا و مهدی احمد کهنی برای کسب مدال به مصاف حریفان خود می روند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: احمد کهنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک