Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مصری در هشتمین همایش گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی کشور با موضوع و محوریت جایگاه نماز در ارتقای سلامت معنوی جامعه پزشکی که  در صحن حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، گفت: برگزاری این جلسات با کمک فرهنگستان علوم پزشکی هر سال رقم می‌خورد که امسال به میزبانی استان قم برگزار شد که شاهد حضور جمع زیادی از اساتید و پزشکان به صورت مجازی و حضوری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم می گوید: موضوع جلسه جایگاه نماز در ارتقاء سلامت معنوی جامعه پزشکی است از این رو همواره باید به مباحث مربوط به نماز و سلامت معنوی تاکید بسزایی داشته باشیم.

او با تاکید بر اثرات معنوی قرائت قرآن و اقامه نماز در اول وقت گفت: ظرفیت‌ها و معانی قرآن کریم با موضوع سلامت معنوی همواره باید مد نظر باشد به گونه‌ای که تعابیر بلندی همچون صبر، مهربانی و رسیدگی به بیماران از جمله موضوعاتی است که در قرآن کریم با موضوع سلامت معنوی به آن اشاره شده است.

مصری گفت: این سلسله برنامه‌ها موجب ارتقای سلامت معنوی و اخلاق معنوی شده که مورد استقبال اساتید و پزشکان قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم سلامت معنوی سلامت معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل

توحید سبزعلیپور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازرسی کارشناسان اداره فرآورده های طبیعی سنتی و مکمل این معاونت از عطاری های سطح شهر اردبیل، انواع داروهای غیر مجاز کشف و جمع آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این داروها فاقد مجوز و قاچاق بوده و بسیاری از آنها تاریخ مصرف نیز ندارند.

مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: تجویز و فروش داروی گیاهی و شیمیایی در صنوف عطاری غیرقانونی است و این صنف تنها اجازه فروش گیاهان دارویی را دارند.

سبزعلیپور با اشاره به اینکه روز گذشته نیز موفق به کشف و جمع آوری داروهای قاچاق از سطح شهرستان بیله سوار شدیم، گفت: تامین سلامت عمومی خط قرمز معاونت غذا و داروی علوم پزشکی است و در این راستا با هیچ فردی که بخواهد سلامت عمومی را به خطر بیندازد بدون هیچ چشم پوشی برخورد قانونی می شود.

کد خبر 6095068

دیگر خبرها

  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در گرو حمایت‌های ارزی
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از سال جاری اعمال می‌شود
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • بودجه ۱۰ هزار میلیاردی فوق‌العاده خاص نظام سلامت
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد