Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@12:33:45 GMT

نادال در ویمبلدون شرکت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۶۶۸۹

نادال در ویمبلدون شرکت می‌کند

پرافتخارترین تنیسور تاریخ به‌صورت رسمی اعلام کرد که در مسابقات ویمبلدون به میدان می‌رود.

به گزارش روز جمعه ایران اکونومیست، «رافائل نادال» امروز اعلام کرد که تمرینات خود را روی زمین چمن آغاز کرده و می‌خواهد در ویمبلدون به میدان برود.

این تنیسور اسپانیایی هر ۲ گرنداسلم سال ۲۰۲۲ جهان را فتح کرده و حالا با قهرمانی در ۲۲ گرنداسلم، پرافتخارترین تنیسور تاریخ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به‌تازگی ۳۶ساله شده است، پس از قهرمانی در رولن‌گاروس از مصدومیت‌های خود سخن گفت و اعلام کرد که اگر روند درمانی‌اش به خوبی طی نشود، در ویمبلدون شرکت نمی‌کند.

نادال گفته بود که در زمان برگزاری مسابقات رولن‌گاروس مجبور به تزریق دارو بوده تا بتواند به تمرین و مسابقه ادامه دهد. او نمی‌خواست با چنین شرایطی و تهدید سلامتی‌اش در مسابقات بعدی شرکت کند و حتی از احتمال پایان دوران حرفه‌ای خود نیز حرف زد.

با این وجود نادال در یک کنفرانس خبری گفت که درد پای آسیب‌دیده‌اش کاهش یافته بنابراین دوشنبه به لندن می‌رود تا آماده‌سازی خود را برای مسابقات ویمبلدون آغاز کند.

مسابقات ویمبلدون از ۶ تا ۱۹ تیر در بریتانیا برگزار می‌شود. نادال در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ قهرمان این مسابقات شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: گرند اسلم ، ویمبلدون ، رافائل نادال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گرند اسلم ویمبلدون رافائل نادال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است