Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه (س)، حجت‌الاسلام محمدباقر مشکاتی، رئیس اداره موزه فاطمی طی سخنانی اظهار کرد: جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در موزه آستان مقدس فاطمی مجموعه آثاری از شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش را به موزه فاطمی اهدا کردند.

وی افزود: این مجموعه شامل یک کلاه خلبانی کامل، یک لباس خلبانی خون آلود مربوط به یکی از شهدای خلبان استان قم، یک روپوش محافظ خلبان به همراه تجهیزات کامل می‌باشد که بنا است به زودی دو ماکت هواپیمای جنگی ارتش، شناسنامه حکاکی شده خلبانان شهید استان قم و تعدادی از تصاویر قدیمی این خلبانان نیز به موزه فاطمی اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره موزه فاطمی گفت: این مجموعه بنا است در یک ویترین ویژه آثار خلبانان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در گنجینه حرم و مجاهدان که مربوط به نقش حرم حضرت معصومه درانقلاب اسلامی است در گنجواره دفاع مقدس به نمایش درآید.

یادآور می‌شود، در آیین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش که امروز ۲۶ خردادماه در استان قم انجام شد، جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضمن ادای احترام به ساحت کریمه اهل‌بیت (س) بر مزار شهید سپهبد محمدولی قرنی حاضر شده و به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه شهدای خلبان موزه فاطمی اسلامی ایران حضرت معصومه موزه فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)

در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اهدای نشان فاطمی از سردار رادان فرمانده فراجا تجلیل شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)