Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانعلی برقرار امام جمعه موقت گرگان گفت: امروز باید اندیشید که حکومت جمهوری اسلامی چه سرمایه‌های گران‌قدری دارد. متأسفانه همه ما دیدیم که عده‌ای جمع شدند و در این مملکت شعار «رضا شاه روحت شاد» سر دادند، آیا آنقدر عقب مانده شدیم که ندانیم رضاشاه در این مملکت چه کرده؟

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام قربانعلی برقرار ظهر جمعه ۲۷ خرداد در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه شهر گرگان گفت: دشمنان می‌خواهند ما را از ولایت فقیه جدا کنند، در طول تاریخ دشمنانِ تمام انبیاء (ع) اعم از شیاطین انس تا شیاطین جن سخنانی با ظواهر زیبا بیان می‌کنند تا مردم را فریب دهند و برای فریب دادن مردم لحظه‌ای ساکت ننشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام برقرار خطیب نمازجمعه قم با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند که ما را از دین و قرآن جدا کنند، افزود: امام علی (ع) همیشه توصیه کردند که اهل بصیرت باشیم، همچنین امام صادق (ع) نیز فرمودند ما دوست می‌داریم شیعیان ما اهل فهم و بصیرت باشند و حیله دشمن را بفهمند، در واقع باید بابصیرت باشیم و در افراد سخنان تفکر و اندیشه کنیم و صرفاً به ظاهر سخن اکتفا نکنیم.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه گاهی اوقات فضای مجازی برای آن دسته از مردم که آگاهی کامل ندارند خطر بزرگی محسوب می‌شود، بیان کرد: متأسفانه همه ما دیدیم که عده‌ای جمع شدند و در این مملکت شعار «رضا شاه روحت شاد» سر دادند، آیا آنقدر عقب مانده شدیم که ندانیم رضاشاه در این مملکت چه کرده و آیا یک بچه مسلمان باید فریب این شعار‌ها را بخورد؟

برقرار اضافه کرد: به این افراد توصیه می‌کنم داستان مسجد گوهرشاد و ۱۵ خرداد را بررسی کنند تا پی ببرند که چه تعداد از هموطنان ما توسط رژیم خائن و بی رحم پهلوی به شهادت رسیدند، رژیم پهلوی وطن فروشی کرد و به جایی آنکه با دشمنان بجنگند با میرزا کوچک خان جنگلی که از این مملکت دفاع می‌کرد جنگید.

وی با بیان اینکه امروز باید اندیشید که حکومت جمهوری اسلامی چه سرمایه‌های گران‌قدری دارد، تأکید کرد: امروز مدافعان وطن در میان مردم امتیاز ویژه‌ای دارند و نه تنها ملت ایران را صیانت می‌کنند بلکه دیگر کشور‌های اسلامی را از دست داعش نجات دادند.

امام جمعه موقت گرگان با تأکید بر اینکه از داعش قصی‌القلب‌تر سراغ نداریم، گفت: آن‌ها بنا خود را به نابودی اسلام بستند، چرا آن‌ها به قرآن کریم، پیامبر (ص) و اهل البیت (ع) توهین می‌کنند؟ همه این کار‌ها حساب‌شده است و دشمنان می‌دانند که مسلمانان و شیعیان هر روز جمعه دور هم جمع می‌شوند و در انتظار منجی هستند که فساد و جور را ریشه‌کن کند.

نباید فریب دشمن را بخوریم

بنابر گزارش سایت دیده بان ایران؛ برقرار با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها هر روز توطئه می‌کنند، ابراز داشت: همه ما دیدیم که به سرود «سلام فرمانده» چه واکنشی نشان می‌دهند؛ سرودی که نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشور‌های اسلامی نیز اجرا و فراگیر شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند جلوی اعتقادات و باور‌های دینی مردم را بگیرند، متذکر شد: دشمنان می‌دانند روزی امام زمان (عج) ظهور می‌کند و با برافراشتن پرچم عدل، ریشه فساد، ظلم و جور را از بین می‌برد لذا می‌خواهند ما را فریب بدهند تا از اعتقاداتمان دست برداریم.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه دشمنان به فکر ما نیستند، افزود: آن‌ها از ماهیت خود می‌ترسند و نباید فریب دشمن را بخوریم، امروز جوانان ما باید به دنبال امام زمان (عج) باشند و برای آماده سازی ظهور و تعجیل در فرج آن حضرت نقش آفرینی کنند.

شیاطین به دنبال جدا کردن مردم از ولایت هستند.

برقرار به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دوران مختلف اشاره کرد و گفت: ملت قهرمان ایران، حکومت پهلوی را به زباله‌دان تاریخ انداخت و در برابر صدام که آمریکا و اسرائیل غاصب پشتیبانش بودند ایستادگی کرد، اسرائیل که روزی به دنبال نیل و فرات بود امروز دور خود دیوار کشیده است، امروز ملت ایران عزیز است و سردار شهید سلیمانی برای مردم عزت آفرید لذا نباید فریب تبلیغات دشمن را بخوریم.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز عده‌ای برای منفورترین انسانی شعار می‌دهند که هیچ نقشی در توسعه کشورمان ندارد، بیان کرد: شاه مخلوع در آن زمان اعلام کرد «من اشتباه کردم که به آمریکا اعتماد کردم»، باید تاریخ را مطالعه کنیم، محمدرضا شاه خائن، بحرین را به راحتی بخشید و آن را از ایران جدا کرد، ولی بعد‌ها دیدید که جوانان این مملکت جانانه از کشورمان دفاع کردند و اجازه ندادند دشمن حتی یک وجب از خاک وطن را تصرف کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امام جمعه گرگان امام جمعه موقت گرگان باید فریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

آیت الله سید محمد سعیدی اظهار داشت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

به گزارش مهر، وی گفت: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کنند و هر جریانی که برابر آنان قد علم کند، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آن است.

سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: در روز شهادت امام صادق علیه‌السلام رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند و طلاب و مردمی که در این مراسم حضور یافته بودند را مورد شتم و ضرب قرار دادند و شماری را نیز به شهادت رساندند.

امام جمعه قم با تسلیت شهادت صادق آل محمد (ص) بیان کرد: باید بدانیم علت تمام مصیبت‌هایی که در حق اهل بیت علیهم السلام روا داشته شده چه بوده که امام باقر علیه السلام فرمود هر کسی ستم‌های ناروایی که بر ما اهل بیت علیهم السلام روا داشته نشناسد با کسانی که این کار‌ها را انجام دادند شریک است.

آیت الله سعیدی گفت: ائمه معصومین علیهم السلام در طول امامت خود بدنبال حاکمیت الهی بودند و حاکمان زمان می‌دانست که امام صادق علیه السلام داعیه امامت دارد و درسی که ما باید در این عرصه بگیریم پیروی از سیره اهل بیت علیهم السلام است و کسی که می‌گوید دین از سیاست جدا است در واقع از اسلام و دین چیزی نفهمیده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: این عملیات دارای ابعاد گسترده و پیچیده‌ای بود که ایران اسلامی در این عملیات محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: در اسرائیل تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکل فلسطین در دیدار با معلمان تاکید کردند هیچ راه حلی جز بازگشت صاحبان این سرزمین وجود ندارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اعتراض دانشجویان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه قم ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آن‌ها است، چرا که آنان می‌دانند اگر ملت‌ها بیدار شوند، نمی‌توانند به چپاول خود ادامه دهند و امروز این شرایط در غرب حاکم است.

وی اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای امروز در برابر اقدامات آمریکا علیه دانشجویان سکوت کردند.

آیت الله سعیدی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: خروجی دهه ولایت صرف شادی و بزرگداشت نیست و بیان فضائل اهل بیت علیهم السلام باید در دستور کار باشد و خروجی دهه کرامت باید افزایش میزان ارادت و عمل مردم به آیات الهی باشد.

امام جمعه قم ابراز کرد: زیارت با معرفت اهل بیت علیهم السلام و عمل به احکام اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ها باشد.

آیت الله سعیدی افزود: از نیروی انتظامی به دلیل تلاش‌هایی که در عرصه حجاب و عفاف دارد باید تقدیر کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت در قالب دومین سفر به استان قم خواهند آمد که امید است این سفر نیز پر از خیر و برکت باشد.

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی