Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، کنسرت همایون شجریان با عنوان «به رنگ صدا» که قرار بود تیرماه طی ۱۷ روز در سالن وزارت کشور برگزار شود، به دلیل استقبال علاقه‌مندان برای بار سوم تمدید شد.

 همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی قرار است تیرماه طی ۱۷ روز پس از چهار سال دوری از صحنه در ایران، با کنسرت به رنگ صدا همراه با ارکستر سیاوش به رهبری آرش گوران در سالن وزارت کشور روی صحنه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنسرت به دلیل استقبال علاقه‌مندان و اتمام فروش بلیت پیش از این طی دو نوبت تمدید شده بود که به دلیل استقبال علاقه‌مندان برای بار سوم نیز تمدید شد.

شجریان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اعلام این خبر نوشت: «عزیزان گرامی

کنسرت برای ۱۳ اجرای دیگر تمدید شد.

۵، ۶، ۱۰، ۱۷، ۱۹، ۲۲ و ۲۵ (سانس دوم)

۲ مرداد (سانس اول و دوم)

۳، ۴ مرداد (سانس اول)

۵ مرداد (سانس اول و دوم)

سانس اول ساعت ۱۸:۳۰ و سانس دوم ساعت ۲۲ است. عزیزان می‌توانند برای تهیه بلیت روز یکشنبه ۲۹ خرداد به سایت تیوال مراجعه کنند.»

در کنسرت به رنگ صدا جایگاه VIP به صورت رایگان به دانشجویان اختصاص داده شده است و در این زمینه اعلام شده بود؛ دانشجویان می‌توانند در صورت تمایل، شماره دانشجویی خود را به شماره ۲۰۰۰۹۰۹۰ ارسال کنند. چنانچه درخواست‌های رسیده بیش از گنجایش جایگاه مذکور باشد، انتخاب به قید قرعه انجام خواهد شد.

شجریان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در این باره اعلام کرده است: «دانشجویان محترم قرعه‌کشی جایگاه VIP برای ۱۷ اجرای تیرماه در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۵ خرداد بین ۱۶۷۵۴۸ کد دانشجویی غیرتکراری ارسالی به سرشماره ۲۰۰۰۹۰۹۰ انجام شد. به اطلاع می‌رساند تیم اجرایی کنسرت از طریق سرشماره ۲۰۰۰۹۰۹۰ مراحل دریافت بلیت رایگان را به برندگان اعلام خواهد کرد. با سپاس و آرزوی تندرستی»

آزاد میرزاپور (عود و سه تار)، مهیار طریحی (سنتور)، مهرزاد اعظمی‌کیا (کمانچه)، حسین رضایی‌نیا (دف، طبل باس، بندیر، شیکر)، همایون نصیری (بندیر باس، کاخن، کوزه، اسنیر، درام، راید، های هت)، آیین مشکاتیان (تنبک، کوزه، کاخن)، ویلن یک؛ میثم مروستی، پدرام فریوسفی، دانیال جورابچی و فرشاد شیرانی، ویلن دو؛ نیلوفر محبی، آرمین قضاتی، علیرضا چهره قانی و بهار فلسفی، ویلن آلتو؛ مازیار ظهیرالدینی، پیمان ابوالحسنی و پرهام میلانی، ویلنسل؛ مهدی عبدی، یاسمن کوزه‌گر، هادی اسماعیلی (کنترباس) و امیر دارابی (پیانو) نوازندگان ارکستر به رنگ صدا هستند.

سحر فروزان مدیر برنامه، غلامرضا صادقی صدابردار، رضا موسوی طراحی و کارگردانی صحنه، مصطفی طباطبایی و گروه همراه ساخت و اجرای دکور، محمد صیدآبادی طراح نور، اجرای نور؛ گروه نور تالار، آیدا آب‌پرور تولید تصاویر، خشایار لهراسبی طراحی و ساخت ویدیوکلیپ دیار عاشقی‌هایم، اجرا و مپینگ؛ آیدین کشاورز به همراهی تیم مپینگ، شیما میرحمیدی طراح لباس، کامیار مینوکده عکس از دیگر عوامل این کنسرت هستند.

گروه سیاوش به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان از جمله گروه‌های شناخته شده موسیقی ایرانی طی سال‌های گذشته است که در سال‌های آغازین دهه ۹۰ اجراها و برنامه‌های زنده بسیاری را پیش روی مخاطبان قرار داده است که از آن جمله می‌توان به مجموعه کنسرت‌های آیینه‌ها به آهنگسازی کیخسرو و سهراب پورناظری اشاره کرد.

شجریان شهریور سال ۱۳۹۱ پس از تشکیل گروه سیاوش گفته بود: «همیشه دوست داشتم گروهی مثل گروه آوا که پدرم آن را تاسیس کرده بودند، پی‌ریزی کنم و این گروه جایی باشد تا آثار هر آهنگسازی در آن اجرا شده و نوازندگان مختلف در آن هنرنمایی کنند. من هم نام این گروه را سیاوش گذاشتم و فعالیتم را با این گروه آغاز می‌کنم.»

/انتهای پیام
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: همایون شجریان رنگ صدا تمدید شد سانس اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی

XTRIM VX با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته صوتی، استانداردهای جدیدی را در این زمینه تعریف کرده است. استفاده از 23 بلندگوی اختصاصی با برند «LION MELODY»، قدرت و وضوح صدا در این خودرو را به اوج می‌رساند. بلندگوهای IFLYTEK سطح پیشرفته این خودرو امکان دریافت صدای واضح و پخش صدای HiFi را داراست. یک آمپلی فایر 1000 واتی نیز با توانایی فوق‌العاده، صدایی رسا و قدرتمند را در سرتاسر کابین خودرو پخش می‌کند.

حالت کنسرت زنده مجازی

امکانات صوتی VX با تاکید بر وضوح، کیفیت و قدرت طراحی شده است؛ این خودرو به لطف استفاده از یک پردازنده دو هسته‌ای DSP، قادر است تجربه شنیداری یکنواخت و فراگیر را ارائه دهد. این فناوری تا جایی توسعه یافته که استفاده از آن تجربه حضور در یک کنسرت زنده را شبیه‌سازی می‌کند. این سیستم، صدا را به گونه‌ای پخش می‌کند که انگار در یک سالن کنسرت زنده در سطح جهانی قرار دارید. با فعال‌سازی حالت کنسرت زنده مجازی، شما می‌توانید خود را در یک اجرای زنده موسیقی تصور کنید. این حالت در هماهنگی با نورهای محیطی خودرو طراحی شده و تجربه‌ای فراگیر و قدرتمند را خلق می‌کند.

بلندگوهای اختصاصی پشت سری راننده

XTRIM VX به دو بلندگوی اختصاصی پشت سر راننده مجهز شده است. این قابلیت مخصوص زمانی که است که سرنشینان خودرو در حال استراحت هستند و تنها راننده قصد استفاده از سیستم‌های صوتی را دارد. بلندگوهای تعبیه شده در پشت سری صندلی‌های جلو، صدای مسیریاب و تماس‌های صوتی را با وضوح بالا منتقل می‌کنند. این ویژگی، بدون هیچ تداخلی با سایر صداهای داخل خودرو، آرامش خاطر را حین رانندگی را به ارمغان می‌آورد. خودروهای VX با ارائه ویژگی‌های صوتی پیشرفته و اختصاصی تجربه‌ای شخصی‌سازی شده و منحصر به فرد را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند. این سیستم صوتی، نه تنها کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد، بلکه تجربه‌ای ارزشمند از یک سفر راحت و هیجان‌انگیز را خلق می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900998

دیگر خبرها

  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!