Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@13:48:34 GMT

جزئیات سقوط هواپیما در فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۷۲۰۳

جزئیات سقوط هواپیما در فرانسه

سقوط یک هواپیمای گردشگری در جنوب "بوردو" فرانسه موجب کشته شدن سه سرنشین این هواپیما شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز جمعه اعلام کرد که این حادثه باعث آتش‌سوزی در ۲ هزار مترمربع از درختان کاج این منطقه شده است.

بر اساس این گزارش، آتش‌سوزی در اوایل بعدازظهر امروز تحت کنترل قرار گرفت و آتش‌نشانان و ژاندارمری اطلاع دادند که در سانحه سقوط این هواپیمای مسافربری کوچک در منطقه مارتیاک واقع در شهرستان ژیروند، سه نفر جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ژاندارمری، اندکی پس از ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت محلی، این هواپیما از فرودگاه سوکتس (Saucats ) در همان حوالی بلند شد و سپس در منطقه جنگلی در ۲ کیلومتری آن سقوط کرد.

به گفته آتش نشانان حوالی ساعت ۱۳:۰۰، سرنشینان هواپیما شامل ۲ زن و یک مرد، در این سانحه جان باختند.

این گزارش می‌افزاید: ۴۰ آتش‌نشان برای مهار آتش‌سوزی در این محل بسیج شدند و تحقیقاتی به گروه ژاندارمری ژیروند و بخش تحقیقات ژاندارمری حمل و نقل هوایی برای بررسی موضوع، محول شد./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: سقوط هواپیما در فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : این حادثه جمعه شب در  محدوده جنگل ابر، سر تخت دوم منطقه قلعه چه شاهرود رخ داد .

حسین درخشان افزود : امدادگران هلال احمر پایگاه عامل جنگل ابر با پشتیبانی تیم  هلال احمر مرکزی شاهرود و محیط بانان محیط زیست به محل حادثه اعزام شدند و پس از سه ساعت جستجو موفق به پیدا کردن این فرد شدند اما فرد حادثه دیده بر اثر سقوط از ارتفاع جان سپرده بود .

به گفته وی ، این مرد۴۰ ساله‌  بدون توجه به هشدارهای هواشناسی و بدون رعایت نکات ایمنی برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر رفته بود  

درخشان همچنین از نجات یک گردشگر گرفتار در  ارتفاعات کوهستانی روستای بادله کوه ، منطقه سنگ کلن کلیدانی آبشار کیدانی دامغان خبر داد و گفت : تیم امدادگران هلال احمر 
 چشمه علی به محل حادثه اعزام شدند و این گردشگر را یافته و به منطقه امن انتقال دادند .

دیگر خبرها

  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم پس از آتش سوزی
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
  • تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی
  • ببینید | اولین تصاویری از منطقه امام‌زاده ابراهیم(ع) پس از آتش‌سوزی شدید