Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رویترز روز جمعه به نقل از نخست وزیر یونان نوشت: آتن می‌خواهد کانال ارتباطی خود با ترکیه را باز نگه دارد.

«کریاکوس میتسو تاکیس - Kyriakos Mitsotakis» روز جمعه گفت که با وجود لفاظی‌های تند که تنش میان دو همسایه را تشدید کرده می‌خواهد کانال ارتباطی با ترکیه را باز نگه دارد.

رویترز نوشت: این دو کشور عضو ناتو بر سر برخی مسائل از مرزهای دریایی و هوایی گرفته تا منابع بالقوه انرژی در دریای مدیترانه و قبرس اختلاف نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تنش‌ها میان دو کشور دوباره شدت گرفته است؛ رئیس جمهوری ترکیه گفته یونان باید جزایر تسلیحاتی در دریای اژه را که طبق معاهدات بین‌المللی باید دارای وضعیت غیرنظامی شده باشند، متوقف کند.

رجب طیب اردوغان هفته گذشته نسبت به استقرار تسلیحات یونان در جزایر نزدیک کشورش احساس خطر کرد و گفت: به یونان هشدار می‌دهیم از خیال‌ها و اقداماتی که مانند یک قرن پیش به پشیمانی انجامید، دریغ کرده و هشیار باشد.

او گفته استقرار تسلیحات یونان در جزایر نزدیک آن کشور به نفع هیچ یک از طرفین نیست.

آتن، این اظهارات رئیس جمهوری ترکیه را بی‌اساس خوانده است.

برچسب‌ها رجب طیب اردوغان یونان قبرس ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان یونان قبرس رجب طیب اردوغان یونان قبرس ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت نان به طبخ یک غذای محلی با گوشت بره و سیب زمینی (فیلم) طرز تهیه نان روی ساج و پخت کوکوی سنتی (فیلم) نحوه پخت نان محلی با 500 گرم آرد توسط آشپز آلمانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد