Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@00:35:51 GMT

رئیس جمهور از جهادگران نمونه تجلیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۷۳۵۶

رئیس جمهور از جهادگران نمونه تجلیل کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والسلمین سیدابراهیم رئیسی روز جمعه در حاشیه اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت که با شعار «همه با هم ایران قوی» در حسینیه جماران برگزار شد با ارائه لوح از جهادگران نمونه و جمعی از خانواده‌های جهادگر و جهادگران آسمانی تجلیل به عمل آورد.

جهادگرانی که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند در حوزه‌های مختلف سلامت، فرهنگ، اقتصاد، تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی بخش‌های سازندگی و رفع محرومیت‌زدایی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از لوح تقدیری که از سوی رئیس جمهور به جهادگران نمونه اهدا شد، آمده است: به فضل پروردگار گام دوم انقلاب اسلامی مقارن شده است با تربیت مجموعه عظیمی از نسل جدید جهادگرانی که در راه ایجاد عدالت و قیام به قسط تلاش می‌کنند. کار جهادی کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است و این حرکت‌ها با هدایت رهبر عزیز انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) پایه و مایه اصلی حرکت جوانان در مسیر پیشرفت ایران اسلامی است.

در این لوح از تلاش‌های ارزشمند و خدمات خالصانه جهادگران انقلاب و نظام اسلامی و از همراهی و همدلی آنان و خانواده‌هایشان در راه دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به محرومین و گسترش عدالت تجلیل شده است.

در این مراسم سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و دبیر شورای عالیجهاد سازندگی، سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و جمعی از جهادگران حوزه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ورزش و جوانان، استاندار تهران، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین یادگار امام و تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام رئیسی جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری