Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه امروز در اختتامیه مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر در مریوان اظهار کرد: جای افتخار است که مریوان، شهر زنان و مردان غیرتمند و صاحب تاریخ تمدن و قدمت میزبان برگزاری این دوره از مسابقات پاراگلایدر هستند.

وی تصریح کرد: ورزشکارانی از داخل و خارج از کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند که امیدواریم آغازی بر اتفاقات بزرگ در حوزه ورزش در شهرستان مریوان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان افزود: مریوان سربلند و زریوار زیبا ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که گردشگری ورزشی یکی از این پتانسیل‌هاست.

زارعی‌کوشا گفت: دبیرخانه برگزاری مسابقات پارگلایدر در مریوان راه‌اندازی می‌شود.

استاندار کردستان اظهار کرد: دریاچه زریوار به عنوان یک ظرفیت و موقعیت منحصر به فرد در کشور و منطقه این استعداد را دارد که در سایر رشته‌های ورزشی مانند قایقرانی میزبان مسابقات ملی و بین‌المللی باشد.

وی عنوان کرد: به سهم خودم به عنوان خادم کوچک مردم کردستان به مردم سربلند این خطه نوید می‌دهم که اتفاقات خوبی در راستای توسعه و آبادانی مریوان به ویژه در حوزه زیرساخت‌های این شهرستان در دست اقدام است.

وی از احداث بزرگراه مریوان به مرز باشماق در آینده نزدیک خبر داد و گفت: امیدواریم در دولتی که نگاه ویژه به کردستان دارد شاهد رشد و توسعه بیش از پیش این استان و آسایش و رفاه مردم آن باشیم.

 اسماعیل احمدی سرپرست فرمانداری مریوان نیز عنوان کرد: در این مسابقه بعنوان یادواره شهدای کردستان ورزشکارانی از داخل و خارج کشور حضور پیدا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: صمیمانه از تمام برگزارکنندگان این مسابقات تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه صفا و گشاده‌رویی مریوانی طی این چند روز در روستای کولان به نمایش گذاشته شده است، گفت: امیدواریم برگزاری این مسابقه روستای کولان را به یک روستای جهانی تبدیل کند.

گفتنی است؛ نخستین دوره از مسابقات بین‌المللی پاراگلایدر فرود دقت (CAT۲ FAI) در ایران به همت کمیته ورزش‌های هوایی استان کردستان در جوار دریاچه زریبار مریوان با حضور ۸۰ ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان از کشورهای ایران، ترکیه، عراق و افغانستان برگزار شد.

۷۰ ورزشکار از ایران و کارشناسان فدراسیون جهانی ورزش‌های هوایی در این دوره از مسابقات حضور داشتند که براساس اعلام رییس کمیته ورزش‌های هوایی کردستان، نتایج این دوره مسابقات در رنکینگ جهانی ورزشکاران لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان (گرگان جونیور) به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد.  

این مسابقات از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۲۱ اردیبهشت در خانه اسکواش گرگان برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در دو قسمت بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • «سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • دریاچه زریبار (زریوار) مریوان در استان کردستان بعد از سال‌ها سرریز کرد + فیلم
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان