Web Analytics Made Easy - Statcounter

وارناک اعلام کرده کریستال‌پالاس در آستانه امضای قرارداد با فن دایک بوده اما به دلیلی عجیب این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نیل وارناک، مربی مشهور فوتبال انگلیس به میرور گفته: یکی از مهم‌ترین بازیکنانی که از چنگم پرید، فن‌دایک بود. زمانی که در کریستال پالاس بودم می‌توانستم او را با ۵ میلیون پوند جذب کنم اما رئیس استعدادیابی باشگاه به من گفت او کند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: فن‌دایک در آن دوران به ساوتهمپتون رفت. مایه شرمساری است زیرا حتی اگر سرعت کمی هم داشته باشد ۱۰ برابر آن را با قدرت بازی‌خوانی خود جبران می‌کند.

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند

به گزارش همشهری آنلاین سعید دقیقی با اشاره به اعطای مالکیت پرسپولیس و استقلال به ۲ هلدینگ بزرگ، گفت: شهرداری قزوین با سهام ۶.۶ درصد سهامدار عمده بانک شهر محسوب می‌شود و حالا این بانک نزدیک ۴۰ درصد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد؛ یعنی از سهم و منابع شهرداری قزوین به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی هزینه شده برای اینکه باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند و هیچ عیبی ندارد که تقریباً ۱۰۰ میلیارد از جیب مردم قزوین برای خریداری باشگاه پرسپولیس هزینه شده اما ما هم تقاضا داریم که ارگان‌هایی مانند شهرداری برای تیم شمس‌آذر که دغدغه مردم قزوین است هزینه کنند.

دقیقی در پایان بیان کرد: اگر شهرداری و شورای شهر قزوین سالیانه ۳۰ میلیارد برای حمایت از شمس‌آذر اختصاص دهند به نفع مردم شهر خواهد بود و قطعاً این موضوع مطالبه مردم است تا تیمشان قوی‌تر از گذشته بدون دغدغه مالی کار کند؛ توجه کنید این درخواست من به عنوان یک شهروند قزوینی است چون دوست دارم تیم شمس‌آذر قوی‌تر از قبل در لیگ کار کند و حتی بتواند سهمیه آسیا بگیرد.

کد خبر 848225 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • تحلیل‌گر صهیونیست: السنوار در مدیریت جنگ بر ما برتری دارد
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم