Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: نتیجه سفر رئیسی به شهریار و مصوبات آن چه شد؟ این سفر چه ارمغانی برای مردم داشت؟

مهمترین بیانات حجت الاسلام سید حسین حسینی‌نوری به شرح زیر است:

نتیجه سفر رئیسی به شهریار و مصوبات آن چه شد؟ این سفر چه ارمغانی برای مردم داشت؟ در تخصیص اعتبارات فهمیدیم تهران سه شهرستان دارد آن هم در شرق و گویا اصلا شهرستان‌های غرب استان وجود ندارد؛ جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت سه شهرستان که شرق استان که اعتبار ۲۱۰۰ میلیارد اعتبار در نظر گرفتند به اندازه شهریار نیست، اما فقط ۱۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته اند. ۱۰۰ میلیارد ان هم برای تکمیل بیمارستان است؛ که دانشگاه علوم پزشکی استان تهران اعلام کرده کافی نیست. تخصیص اعتبارات برای سه شهرستان غیراز بودجه‌هایی است که اختصاص داده اند، حتما در بودجه دستکاری خواهند کرد.

فرمان سوم اردیبهشت ۱۴۰۱ رئیسی برای راه‌اندازی مجموعه صنایع لبنی کاسپین در شهریار حداکثر تا یک ماه

بیشتر بخوانید :

فرمان رئیسی در شهریار : این بیمارستان نیمه تمام ۳۰ ساله باید تا یکسال آینده افتتاح شود / پروژهای نیمه تمام جلوی دید مردم را باید سریع سر و سامان دهیم رئیسی : اگر مصوبات سفرها اجرایی نشود، مردم به ما بدبین می‌شوند انتقاد رودرروی سعید قاسمی از رئیسی بابت فرمان های روی زمین مانده و بی ثمرش / چرا دروغ می گویند؟ مستند ناکامی «فرمان درمانی» رئیس جمهور | بررسی موردی دستور های روی زمین مانده رئیسی برای بازگشایی پنج کارخانه نماینده چابهار : آقای رئیسی ، مگر در سفر استانی به مردم قول ندادید؟ / بی آبی و بی برقی امان مردم را بریده

۲۱۲۱

کد خبر 1642358

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی سفرهای استانی دولت دولت سیزدهم استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام