Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر برای فروش پینامونتی 20 میلیون یورو می خواهد. 

آندره آ پینامونتی، مهاجم ایتالیایی اینتر قرار است از این تیم جدا شود. 

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مونتزا که به سری آ صعود کرده برای تقویت خط حمله خود آندره آ پینامونتی را هدف قرار داده است. این مهاجم متولد 1999 که در فصل 2021/22 به صورت قرضی در امپولی حضور داشت، همچنان می تواند به رشد ادامه دهد و بدین منظور مونتزا می تواند مکانی مناسب برای او باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال درخواست 20 میلیون یورویی اینتر یک مانع در راه انتقال پینامونتی به مونتزا است زیرا گالیانی، مدیر این تیم نمی خواهد چنین رقمی را برای او بپردازد. 

اخبار داغ 

اتفاق زشت در فوتبال ایران؛ بازیکن داور را کتک زد، بازی نيمه تمام ماند / فیلم رقم قرارداد سروش رفیعی با پرسپولیس لو رفت! / ادعای یک رسانه داخلی پاری سن ژرمن و آغاز مذاکرات با نیس برای انتصاب کریستوف گالتیه به عنوان سرمربی جدید تاثیر گذاری پسر ارشد وین رونی روی 84 گل در یک فصل از حضورش در آکادمی منچستریونایتد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان

رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا امروز (پنجشنبه) در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر موقت لبنان و نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهوری قبرس خاطرنشان کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

براساس گزارش العربیه، رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که این بودجه از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «اتحادیه اروپا همچنین از نیروهای مسلح لبنان با تجهیزات و آموزش برای مدیریت مرزهای این کشور حمایت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • تجارت ۸۵۰ میلیون یورویی ایران و اتحادیه اروپا در ۲ ماه
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • اختصاص کمک یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به لبنان برای مهار موج مهاجران
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!