Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مرحله ی یک هشتم پایانی رقابت های بین المللی کانتندر زاگرب، نوشاد عالمیان در یک بازی نزدیک در مصاف با چوانگ از چین تایپه ۳ بر ۲ شکست خورد و حذف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در مرحله ی یک هشتم پایانی رقابت های کانتندر کرواسی، نوشاد عالمیان نماینده شایسته ی تنیس روی میز کشورمان در یک بازی حساس و نفسگیر با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب چوانگ حریف قدرتمند و کهنه کار چین تایپه ای و دارای رنکینگ ۱۸ دنیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در حالی که گیم اول این مسابقه ۱۱ بر ۷ به سود عالمیان خاتمه یافت، در گیم دوم ۱۱ بر ۸ بازی به سود چوانگ تمام شد، در ادامه و در گیم سوم نیز نفر ۱۸ رتبه بندی دنیا از چین تایپه با حساب ۱۱ بر ۷ مقابل نوشاد به برتری دست یافت، در گیم چهارم نیز عالمیان با رنکینگ ۹۶ دنیا ۱۱ بر ۸ بر حریف عنوان دار خود چیره شد و کار به گیم سرنوشت ساز پنجم کشیده شد.   در گیم پایانی، نابغه ی پینگ پنگ کشورمان پابه پای حریف چین تایپه ای خود پیش رفت اما در نهایت با حساب ۱۱ بر ۸ بازی را به این حریف قدرتمند واگذار کرد و از رسیدن به جمع ۸ بازیکن برتر رقابت های کانتندر کرواسی بازماند.   مسابقات کانتندر کرواسی از ۲۳ تا ۲۹ خردادماه در شهر زاگرب در جریان است و ایران با ۴ ورزشکار در این مسابقات حاضر بود. انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

کلیدواژه: کانتندر کرواسی چین تایپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات بارشی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا پایان روز گذشته (۷ اردیبهشت) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۰.۸ درصد مربوط به استان قزوین است. همچنین بارش‌ها در استان سمنان ۴۰.۵ درصد و در تهران ۳۸ درصد کاهش یافته است. در ۲۵ استان کشور بارش‌ها نیز با کاهش بوده که می‌توان به هرمزگان با کاهش ۲۵.۵ درصدی، گیلان با رشد منفی ۲۶.۳ درصد، فارس کاهش ۲۸.۳ درصد، بوشهر با ۲۷.۲ درصد و البرز با کاهش ۲۵.۲ درصد اشاره کرد.

در ۶ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران ۸۶.۴ میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها ۱۰۲.۵ میلیمتر بوده است. در مجموع براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از ابتدای سال جاری تا (۷ اردیبهشت) بارندگی در کشور ۱۲.۷ درصد یا به عبارت دیگر ۲۵.۹ میلیمتر کاهش داشته است.

کد خبر 5999568 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد