Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق هشدار داد کسانی که به فکر دامن زدن به اختلافات فرقه‌ای در عراق هستند، در آتش آن خواهند سوخت.

به گزارش الجزیره، العامری اضافه کرد: «عراق در برابر تمامی توطئه‌های داخلی و خارجی مقاومت خواهد کرد».

رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت: «کسانی که روی درگیری میان شیعیان عراق حساب باز کرده‌اند متوهم بوده و محال است که چنین چیزی روی دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق چند روز پیش نیز در  سخنرانی در هشتمین سالگرد تاسیس الحشد الشعبی گفت: مرجعیت عالیقدر شیعیان در عراق، همواره در لحظه مناسب حضور دارند تا وضعیت را نجات دهند و زندگی را به روال عادی بازگردانند. امروز نیز ما نیازمند مهربانی و عنایت مرجعیت، درایت و دوراندیشی ایشان هستیم تا فصل الخطاب خود را درباره شرایط دشوار سیاسی کنونی عراق بیان کند. ایشان بیش از ما آگاه است که هر وضعیت اضطراری، روند سیاسی را تهدید می‌کند.

وی ضمن تقدیر از مرجعیت عالیقدر شیعیان در عراق و مواضع ایشان و نیز تاکید بر ضرورت پیروزی از ایشان برای دستیابی به پیروزی، تاکید کرد که نادیده گرفتن بحران کنونی، به معنای نابود کردن تاریخ کامل ایثارها و پیروزی‌ها و خون شهدا و ثبت ناکامی‌هایی است که دشمن را خوشحال می‌کند و دوست را می‌آزارد. 

این تحولات در حالی روی می‌دهد که «سید مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق اخیرا از نمایندگان این جریان در پارلمان عراق خواست تا استعفای خود را به رئیس پارلمان ارائه دهند. وی در ادامه به همپیمانان پارلمانی جریان صدر گفت: «به همپیمانان خود در مجلس می‌گویم که شما از همپیمانی با ما آزاد هستید.»

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق ائتلاف الفتح عراق هادی العامری ائتلاف الفتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است