Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی در دهه 80 پس از مدت‌ها سکوت نظر خود را درباره فوتبال این روزهای ایران بیان کرد.

ستار زارع، پیشکسوت فوتبال کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره فعالیت‌های فوتبالی خود اظهار داشت: فعلا فعالیتی رسمی ندارم. خود شما مشاهده می‌کنید که وضعیت فوتبال به چه شکل است. کلاس‌ها را گذرانده‌ام و در انتظار کلاس A هستم اما شرایط مناسب فعالیت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط؟ اصلا روابطی وجود ندارد و فقط زد و بند حاکم است. خود فوتبال شیراز هم بدتر از دیگر جاها. اینجا نه پول وجود دارد و نه حمایت و امکانات.

وی در ادامه افزود: هیچ‌وقت اهل شلوغی نبودم. اصول خاصی دارم و دوست دارم اصلا در این فضا نباشم تا بخواهم واکنشی داشته باشم. چرا هیچ‌وقت استقلال و پرسپولیس نرفتم؟ دو تیم محبت داشتند و پیشنهاداتی ارائه دادند اما اهداف من چیز دیگری نبود. هر بازیکنی دوست دارد به این دو تیم برود و به تیم ملی برسد اما من در برق شیراز به این هدف رسیدم. بحث مالی می‌ماند که پیش خودم گفتم حالا که در شهر خودم موفق هستم بهتر است همین جا بمانم. من از برق به همه آرزوهایم رسیدم. در حال حاضر به مربیگری هم فکر می‌کنم اما امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد که به طور کلی در مدیریت کشور اتفاقات بهتری رخ دهد تا انگیزه برای کار بوجود آید. گفتم، چیزهایی را می‌بینم که دل آدم به درد می‌‌آید. دوست ندارم وقتی وارد فضای مربیگری شدم همه بگویند خوب این هم آمد مانند بقیه. دوست دارم خودم باشم. چه خوب و چه بد. پای اصولم می‌ایستم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط لیگ برتر گفت: شاید باورتان نشود اما در تمام لیگ به اندازه انگشتان دو دست هم بازی‌های لیگ را ندیده‌ام. به کارهای شخصی‌ام می‌رسم. هم بحث عدم انگیزه وجود دارد و هم چیزهایی می‌بینم که نمی‌توانم قبول کنم. از حضور برخی افراد گرفته تا اتفاقات متعدد.  هرچه از این فضا دورتر باشم بهتر است. البته حس می‌کنم لیگ امسال بهتر از سالیان گذشته بود. شاید یکی از دلایلش را بتوان حضور تماشاگران دانست که باعث انگیزه بازیکنان شد. چند پدیده هم دیدیم. هم سعید صادقی از گل‌گهر و هم حسین‌زاده استقلال. حس می‌کنم بار فنی امسال بیشتر از سال گذشته بود و امیدوارم این بار فنی بیشتر هم شود زیرا چند سالی است که پدیده کم دیده‌ایم و به پایه‌ها توجعه نمی‌کنیم. فوتبال پایه تبدیل شده به منبع درآمد افرادی خاص. باید در سال منتهی به جام جهانی فوتبال پرشورتری داشته باشیم. کشورهای ضعیف‌تر از ما دارند به ما می‌رسند اما ما به آن اندازه که باید و شاید، پیشرفت نکرده‌ایم.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره وضعیت این روزهای تیم ملی گفت: از فوتبال دور بوده ام و نمی‌توانم قضاوت دقیق داشته باشم اما چیزی که در اخبار می‌بینم این است که واقعا توقع بیشتری داشته‌ام. افرادی که سر کار هستند فوتبالی هستند و اگر بخواهند سازندگی انجام دهند زمان می‌برد. به شخصه اما معتقدم از آقای ماجدی انتظار بیشتری می‌‌رفت.

زارع درباره مقایسه دوران فعلی با دوران خود اینگونه توضیح داد: آن دوره با این روزها اصلا قابل مقایسه نبود. در آن روزها آقای دادکان بر سر کار بود که جامعه ورزش دنیا برایش احترام قایل بودند. تدارکات خوبی هم داشتیم و با کرواسی و کاستاریکا بازی کردیم. قطعا آن دیدارها از لحاظ ذهنی به ما کمک کرد. هرچه با رقبای قوی‌تری رقابت کنیم در نهایت ماحصل کارمان هم بهتر خواهد بود. این نکته به نفع همه است. هم خود بازیکنان و هم بیننده‌ها.

بازیکن اسبق تیم ملی در جام جهانی 2006 درباره انتقادات به اسکوچیچ اظهار داشت: نمی‌توانید از نام ایران به راحتی بگذرید و هیچ کس به پیشنهاد سرمربیگری نه نمی‌گوید. اسکوچیچ فردی بسیار خوب و این مساله به وضح قابل مشاهده است اما فکر می‌‌کنم می‌توانستیم نام بزرگتری را روی نیمکت ببینم. به طور کلی از برخوردها می‌توان متوجه شان و منزلت یک سرمربی شد. توانایی خود بچه‌ها را هم دستکم نگیرید. وضعیت پست خودم در تیم ملی؟ به شخصه فکر می‌کنم در آن پست نورافکن بهترین بازیکن است. او جوان است و انگیزه خوبی دارد. البته میلاد محمدی هم فوتبالیست قابلی است اما فکر می‌کنم نورافکن در آن پست می‌تواند بدرخشد.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران ستار زارع تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد

رونی یولیان تورو در جریان بازدید از غرفه استان فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان فارس ضمن اذعان براینکه کشور ایران دارای توانمندی‌های قابل توجهی در حوزه صنعت، کشاورزی و تکنولوژی است، گفت: برای نخستین بار که در یک نمایشگاه بین المللی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان فارس آشنا شدم و از این بابت خرسندم.

او با اشاره به بازدیدی که طی روز‌های گذشته از شهر شیراز داشته، افزود: شیراز و زیبایی‌های آن واقعاً یک شگفتی است و امیدوارم در سفر‌های آتی برای یک رویداد تجاری به نتیجه برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • اوقات شرعی فردا دهم اردیبهشت در شیراز
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!