Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسابقات استقامت بصورت انفرادی در ۸۰ و ۱۰۰ کیلومتر و لیگ قهرمانی کشور با حضور ۷ تیم از استان‌ها در مسیر جاده سنندج دهگلان برگزار شد.

در اختتامیه این مسابقات که جمعه‌شب در سنندج برگزار شد، نغمه گل‌پرور در مسافت چهل کیلومتر گواهینامه حضور دریافت کرد و از سحر شریعتی در ۶۰ کیلومتر محدود و علیرضا قنبری در ۷۰ کیلومتر سرعت محدود تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آرای داوران این مسابقات، در رده ۸۰ کیلومتر استقامت به ترتیب از جایگاه سیزدهم تا اول، دنیا قربانی، محمدصالح اختری، سمیرا پردیسی، علی حسنوند، ایمان آزادیان، جعفر دانشور و امیرحسین دانشور مشترک، محمد بنیان، پریسا رحیمی، علیرضا جوانی، آرام میهمی، ماهان حسنی گودرزی، علی دیده‌بان و رحیم مرادنژاد معرفی و تجلیل شدند.

در رده ۱۰۰ کیلومتر نیز مهدی مرادنژاد مقام هفتم، مهدی عباس‌نژاد ششم، آرش میهمی و سیده آوات حیدری و امیرعباس فرجام مقام پنجم مشترک، علی مرادنژاد چهارم، بهنام کرمی سوم، ابراهیم محمدی دوم و حمید رخشان مقام اول را از ان خود کردند.

در بخش تیمی استقامت، تیم سوارکاری سنندج به مقام چهارم، تیم سوارکاری جنوب کشور الف به مقام سوم، تیم سوارکاری وکیل علیزاده به مقام دوم و تیم بالود رفسنجان به مقام اول این مسابقات دست یافت.

در بخش مسابقلت لیگ قهرمانی کشور هم، تیم سوارکاری وکیل علیزاده به مقام سوم رسید و با اهدای لوح و ۲۰ میلیون تومان تجلیل شد.

بالود رفسنجان هم دوم شد و جایزه ۳۰ میلیون تومانی را دریافت کرد و با اهدخی لوح تقدیر و ۵۰ میلیون تومان از تیم جنوب کشور الف بخاطر کسب مقام اول تجلیل شد.

در این مراسم همچنین از مسعود محکم‌کار مسوول کمیته استقامت، علی سیفی سردامپزشک مسابقات، امین نیک‌نژاد سرداور مسابقات، حسین گودرزی نماینده معاونت فنی فدراسیون، دامپزشکان و داوران تقدیر شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات سوارکاری قهرمانی کشور سوارکاری مسابقات سوارکاری در سنندج تیم سوارکاری تجلیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند