Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:51:10 GMT

بازاریان بوشهر: با هرگونه تعطیلی یا تجمع مخالفیم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۹۰۴۰

بازاریان بوشهر: با هرگونه تعطیلی یا تجمع مخالفیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در بیانیه اتاق اصناف بوشهر آماده است: اتحادیه‌های تحت پوشش و بسیج اصناف بازاریان متعهد بوشهر همانند سایر مردم انقلابی و دوستدار نظام در تمامی صحنه‌ها اعم از نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره همیشه حماسه ساز بودند و در مقابل توطئه‌هایی که توسط دشمنان قسم خورده خارجی و داخلی بر این نظام الهی وارد شده دفاع نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسبه و بازاریان در دفاع از انقلاب ثابت قدم بوده و با کسانی که سعی در بهم زدن امنیت بازار را داشته باشند هیچ‌گونه مماشاتی ندارند. الحمدلله مسئولین اتاق اصناف کشور واستان مشغول رایزنی با مسئولین مالیاتی کشور در جهت رفع نگرانی کسبه و اصناف در تلاش هستند و ریاست محترم جمهور امروز در اصفهان تاکید بر رفع نگرانی کسبه و اصناف به جهت پرداخت مالیات حقه صنوف نمودند و این اطمینان را دادند که ان‌شاءالله شرایط در حال اصلاح شدن است.

بازاریان عاشق نظام هستند و مشکلات خود را با رعایت ملاحظات نظام و انقلاب منعکس نموده و با هرگونه تعطیلی و یا تجمع مخالفت می‌نمایند. اکنون نیز که مأموریت خطیر توزیع اقلام را در این نوسانات بازار از یک طرف و بمباران تبلیغاتی دشمن مبنی بر تعطیلی بازار از سوی دیگر دارد به مردم شهید پرور این استان اعلام می‌نماید، ان‌شاءالله در هفته آتی و سایر روزهای دیگر با قوت و قدرت بیشتر در واحدهای صنفی خود حضور یافته و در خدمت شهروندان عزیز خواهیم بود و با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیانیه تجمع بازار بوشهر مخالفت اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد: تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

حجت‌السلام سید سلمان ذاکرعضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : در جلسه ای که  با حضور کارشناسان و اتاق بازرگانی تهران، مزایا و معایب تعطیلی شنبه و جمعه به طور کامل بررسی شد.

وی افزود: هدف از این لایحه، افزایش نشاط مردم، پیشگیری از آسیب‌های خانوادگی، و رونق اقتصادی است.

ذاکر اظهارداشت : تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی  به زودی با استعلام مجدد از مراجع عظام و دفتر مقام معظم رهبری، نظر نهایی را خواهد گرفت.

ذاکر اظهارداشت : نظر نهایی پس از بررسی نظرات کارشناسی، مردم و مراجع عظام اعلام خواهد شد و نظر مردم از طریق نظرسنجی‌ها جمع‌آوری خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد : اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • نفت در مدار رشد؟
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!