Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس در ادامه فعالیت های پر سر و صدای خود در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب مهاجم برزیلی است. در همین خصوص یحیی گل محمدی که در فصل قبل با جذب چند خرید بحث برانگیز از آسیای میانه نتوانست رضایت هواداران و مدیریت پرسپولیس را جلب کند حالا برای تقویت نیروی تهاجمی تیمش به سراغ مهاجمی از آمریکای جنونی رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسیانوی ۳۲ ساله، در کشورهای برزیل، کره‌جنوبی، قزاقستان و چین بازی کرده و در لیگ پرتغال هم پیراهن واویشتای پرتغال را بر تن کرده و هم‌اکنون تیم ویزلای پرتغال توپ می‌زند. پیش از این گفته می‌شد، مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این مهاجم برزیلی به خاطر مبلغ رضایتنامه به بن بست خورده است.

با پیگیری ها خبرنگار ما مشخص شد که مدیران باشگاه پرسپولیس با باشگاه ویزلای پرتغال بر سر مبلغ رضایتنامه کاسیانو به توافق رسیده اند و این مهاجم به احتمال قریب به یقین، یکشنبه ۲۹ خرداد وارد تهران خواهد شد.

لازم به ذکر است که بهای جذب این مهاجم برزیلی برای باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن مبلغ رضایتنامه‌اش‌، بالغ بر ۵۰۰ هزار دلار می‌باشد.

هومن جعفری کد خبر: 1144534 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران مهاجم برزیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد