Web Analytics Made Easy - Statcounter

حالا، از حرف های چمران برای من و شما نسخه می نویسند . مثل همین پرده‌ای که شهرداری به در و دیوار زده و برای مردم نسخه پیچیده. اگر به خودشان می گفتند ، بیشترشان باید در جا از مسئولیت شان استعفا می دادند!

اکثر مسئولین این چنینی ، خودشان را از هر نقدی جدا و پاک می دانند. نقد را فقط برای دیگران می پسندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وگر نه چطور ممکن است چنین پرده ای را چاپ و تکثیر کنند و همه جا به نمایش بگذارند ؟
اگر می خواهید میزان تقوا را در مملکت اندازه بگیرید ، تمام مسئولین را در تمام پست ها چه دیروز و چه امروز با همین شعار بسنجید. ببینید چه تخصصی داشتند و چه پستی را در اختیار گرفته اند. حتماً میزان تقوا را در می یابید.
من وقتی این پرده را دیدم. کلی گیج شدم. اول به معنای تقوا شک کردم . بعد به خودم شک کردم. چون جمله «آن که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، تقوا ندارد» جا هایی نصب شده که من و شما ببینیم؛ من و شما.

23302

کد خبر 1642399

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهید مصطفی چمران رضا کیانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم)

دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه ته دیگ یک خوراکی پر کالری محسوب می شود و مصرف بی رویه آن منجر به اضافه وزن می شود، می گوید: از طرف دیگر قندها و پروتئین ها طی فرآیند برشته شدن، مواد سمی را تولید می کنند که می توانند عوارض متعددی از جمله تاثیر بر سیستم باروری یا حتی سرطانزایی داشته باشند.

به‌همین خاطر مصرف ته دیگ های بسیار برشته شده و حتی سوخته می تواند سرطان زا باشد. پس افرادی که رژیم لاغری دارند از مصرف ته دیگ خودداری کنند و سایر افراد هم از ته دیگ های طلایی رنگ که خیلی برشته نشده اند استفاده کنند.


منبع:خبرآنلاین

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فواید روزه از نظر هوش مصنوعی (فیلم) ۳۴ مورد از خواص نارگیل برای سلامت بدن (فیلم) عوامل ایجاد التهاب در بدن (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم)
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است