Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پایگاههای آموزشی در حاشیه شهرهای مشهد، تربت‌حیدریه، نیشابور و سبزوار فعالیت می کنند و  آموزشهای فنی و مهارتی را به علاقه مندان ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۷۵ پایگاه آموزشگاه آزاد هستند و  ۴۰ پایگاه دیگر به صورت سیار در مراکزی چون مساجد و پایگاههای بسیج فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: این پایگاه‌ها طی یک سال گذشته به بیش از ۹ هزار و ۷۱۳ نفر از ساکنان، آموزشگاههای غیر رسمی، آموزشهای فنی و مهارتی مورد تقاضا را آموزش دادند.

رحیمی افزود: پنج هزار و ۸۶۵ نفر از افراد آموزش دیده در این سکونتگاهها را مردان و بیش از سه هزار نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه میزان علاقه‌مندی و استقبال بانوان از آموزشهای فنی و مهارتی در حاشیه شهرها و سکونتگاه های غیر رسمی رو به افزایش است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: ارائه آموزشهای فنی و مهارتی در حاشیه شهرها یکی از مهمترین سیاستها برای مبارزه با آسیبهای اجتماعی و افزایش رونق اقتصادی در این مناطق است.

هم اکنون ۴۷ مرکز دولتی و هزار و ۸۶ آموزشگاه آزاد آموزشهای فنی و حرفه ای در خراسان رضوی فعالیت دارند که طی سال گذشته ۱۳۲ هزار و ۲۳۲ نفر آموزشهای فنی و مهارتی را در این مراکز دریافت کردند.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مشهد سبزوار تربت حیدریه مهارت اموزی سکونتگاه غیررسمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مشهد سبزوار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مشهد سبزوار تربت حیدریه مهارت اموزی سکونتگاه غیررسمی آموزشهای فنی و مهارتی فنی و حرفه ای خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل