Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند کرونا در کشور در یک مسیر نزولی قرار دارد، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت روندکاهش آمارهای کرونایی در گیلان همانند سایر استان‌ها کاهشی است.

وی با اشاره کاهش تعداد شهرهای آبی در استان گیلان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت تعداد شهرهای آبی گیلان از ۱۴ شهر به ۱۲ شهر کاهش یافته است که این امر نشان‌دهنده شکننده بودن کرونا در استان گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از قرارگیری دو شهرستان رودبار و ماسال در وضعیت زرد کرونایی خبر داد و افزود: شهرستان‌های آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، خمام، رضوانشهر، سیاهکل، تالش، رودسر، صومعه سرا، لاهیجان و لنگرود در وضعیت آبی قرار دارند.

مهرابیان با تأکید بر لزوم توجه مردم و اصناف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گیلان بیان کرد: در حال حاضر ۲۵  بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که این تعداد در مقایسه با روز قبل تر با کاهش ۶ بیمار همراه بوده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان فردین مهرابیان گیلان دانشگاه علوم پزشکی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت