Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری شامگاه جمعه در برنامه پایانی سفر به کاشمر در جمع خبرنگاران بر پیگیری و شتاب بخشی جهت جذب سرمایه گذاری مردمی و بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری زیارت برای این شهرستان تاکید و اظهار کرد: اشکالات مربوط به قطعه اول جاده کاشمر به شادمهر واصلاح پل‌های زیرگذر و سهولت دسترسی اهالی روستاهای اطراف در این مسیر را به محض رسیدن به مرکز استان به مسئولان مربوطه ابلاغ می‌کنیم که در راستای رفع اشکالات قطعه اول این محور به زودی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی در زمینه زیرساخت‌های گردشگری منطقه گفت: آمادگی داریم سرمایه گذاران با توجه به ظرفیت زیارتی و گردشگری که در منطقه فراهم هست ترغیب به سرمایه گذاری شوند و ما هم زمینه سرمایه گذاری مردمی و بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی گفت: در این سفر موضوعات و مشکلات متعدد ی از نظر اجرایی از سوی فعالان اقتصادی و فرهنگی شهرستان مطرح شد که برای همه آنها در برنامه‌های استانی و پروژه‌های مربوط به سفر ریاست جمهوری و پروژه‌های ملی تصمیماتی و زمینه اجرایی شدن آها را فراهم می‌کنیم.

نظری بیان کرد: اهم آنها جاده شادمهر به بردسکن است که مورد تاکید مردم منطقه قرار دارد وقطعه اول آن مربوط به سه راهی شادمهر تا کاشمر بخشی از آن اجرا شده و امیدواریم کل پروژه مسیر تا هفته دولت سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت موضوع مسکن گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین را مورد تأیید نهایی قرار دادیم و تایک ماه آینده عملیات اجرایی حدود دو تا سه هزار ظرفیت مسکن بنا به نیاز آغاز می‌شود.

وی در حوزه مشکلات اقتصادی شهرستان گفت: شهرک صنعتی کاشمر بامشکل برق و تصفیه مواجه است که برای رفع هر دو این مشکلات تصمیم گیری هایی شد.

نظری ضمن ابراز امیدواری افزود: با برنامه ریزی و مصوبات این سفر قسمتی از مشکلات این شهرستان در بخش شهری و روستایی حل شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به لزوم توجه به روستاها افزود: در بخش روستایی نیز در ۱۴ روستا طرح هادی بازنگری خواهد شد و تعداد ۵ روستا راه روستایی آن بهسازی می‌شود.

وی با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها افزود: چهارقلم کالا که مشول یارانه بودند با اجرای طرح مردمی سازی یارانه از این شرایط خارج شد که طبیعی است در تغییر وضعیت برخی مشکلات به وجود می‌آید و امیدواریم در طول زمان به تعادل برسیم.

نظری صبح جمعه به کاشمر سفر کرد؛ بازدید پروژه دو بانده شدن مسیر شادمهر به کاشمر، حضور در گلزار شهدای زیارتگاه شهید مدرس و بازدید از موزه زیارتگاه، نشست با تشکلهای مردمی، انقلابی، فرهنگی و اجتماعی و فعالان اقتصادی، دیدار با مردم، حضور در نمازجمعه ریال بازدید از بلوک زایمانی بیمارستان حضرت ابالفضل کاشمر، حضور در منزل خانواده‌های شهیدان عاصمی و زاده اکبر و همچنین دیدار با دو خانواده تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در روستای تربقان و بازدید از کارخانه روغن فرآیند خراسان و نشست خبری از برنامه‌های سفر یک روزه استاندار به این شهرستان بود.

در این سفر معاونان استاندار و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند که در نشست‌هایی در قالب میزخدمت و دیدار مردمی به بررسی مشکلات آنها پرداختند.

کد خبر 5516959

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی شهر کاشمر استاندار خراسان رضوی بهزیستی یارانه بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه کشاورزی خراسان رضوی اردبیل آمار کرونا اصفهان مشهد سازمان تبلیغات اسلامی سفر استانی ویروس کرونا قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال سوم دوره ششم شورای شهر، کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شد و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

جمشید عین‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی استان تنها با تحقق شعار سال و مشارکت مردم امکان‌پذیر است و مدیران اجرایی باید برنامه‌های خود را مطابق با آن تنظیم کنند.

وی افزود: شورای شهر به عنوان خانه مردم و قانون‌گذار محلی، وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری و ارائه برنامه برای اجرا توسط سایر دستگاه‌های اجرایی را در محلات شهر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف شورا تعیین و انتخاب شهردار به عنوان یک دولت کوچک شهری است که باید با برنامه‌های خود در راستای توسعه شهر گام بردارد.

عین‌بیگی با تاکید بر اهمیت مسائل اقتصادی، اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار در بجنورد از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر و شهرداری بجنورد در راستای رشد اقتصادی شهر است.

وی تاکید کرد: در سال سوم این دوره از شورای شهر بجنورد کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شده و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: راه اصلی موفقیت شورای شهر بجنورد برقراری ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های جامعه نخبگانی و دانشگاهی شهر است، سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس با هدف تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در بجنورد خریداری شد که ۲۰ درصد از هزینه‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تهیه شد.

عین‌بیگی درخصوص مشکل ترافیکی بجنورد گفت: بیشتر خیابان‌های پرتردد در بجنورد قابلیت گسترش و وسیع شدن را ندارد و تاکید حوزه مدیریت شهری بر انتقال مشاغل با بار ترافیکی بالا به حاشیه شهر است.

کد خبر 749222

دیگر خبرها

  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر