Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشستی با حضور «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی و «میرشاد ماجدی» سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار شد. پس از این نشست اخباری منتشر شد مبنی براینکه اسکوچیچ و ماجدی در طول جلسه با داد و فریاد با یکدیگر حرف می‌زدند و فضای جلسه نیز دوستانه نبوده است.

 «محمد جماعت» مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در توئیتر نوشت که این نشست «با محوریت موضوعاتی مانند اردوی قطر و نحوه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی، در فضایی دوستانه، کاری و طبق روال عادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به این ترتیب بدون اشاره به خبرهای منتشرشده، ادعای دعوا میان اسکوچیچ و ماجدی تکذیب شد.

در مقابل این تکذیبیه که با تاخیر چندساعته و از کانال غیررسمی در توییتر منتشر شده است، سایتی که این خبر را برای اولین مرتبه منتشر کرده بود اعلام کرد اطلاعاتش را از کارمندان داخل فدراسیون دریافت کرده است و صدای بلند دو طرف در جریان این نشست در طبقه مربوطه کاملا به گوش می‌رسید.

تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته اردوی آماده‌سازی خود را در قطر پست سر گذاشت. فراهم‌نشدن زمینه برگزاری مسابقه تدارکاتی برای تیم ملی باعث افزایش انتقاد از عملکرد مدیران فدراسیون شده است. از سوی دیگر نمایش تیم ملی در بازی دوستانه با الجزایر نیز موج جدیدی از انتقاد از اسکوچیچ را به راه انداخته و باعث شده گمانه‌زنی‌ها درباره برکناری او قوت بگیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی اسکوچیچ میرشاد ماجدی جام جهانی قطر متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش با شغل متفاوتی به فوتبال باز می‌گردد.

طرفداری | رای‌گیری جایگاه ریاست باشگاه پورتو با موفقیت نامی آشنا همراه شد. 

دوران 42 ساله پینتو دا کوستا در پورتو به پایان رسید و پس از رای‌گیری امروز، آندره ویاش بواش حداقل تا سال 2028 به عنوان رئیس باشگاه پرتغالی فعالیت خواهد کرد. ویاش بواش 46 ساله که با سرمربی‌گری در پورتو برای خود نامی در فوتبال دست و پا کرده بود، با عنوان شغلی جدیدی به حضور در مستطیل سبز ادامه خواهد داد. به گزارش فابریتزیو رومانو، تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت 48 ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی