Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی شه دوست شیرازی گفت: این مطالعات در دو فاز انجام شده و در آینده مبنای برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک در شیراز خواهد بود.

او گفت: در فاز نخست مطالعات که در چهار بخش انجام شده، به بررسی برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ ترافیک در کشور‌های مطرح جهان، آسیب‌شناسی و ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در شیراز و شناسایی رفتار‌های نامطلوب ترافیکی در ابعاد مهندسی ترافیک و روانشناختی، تحلیل الگو‌ها و رفتار‌های پرخطر ترافیکی و در نهایت پیشنهاد ساختار کلی توسعه و ارتقای فرهنگ ترافیک کلانشهر شیراز پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شه دوست گفت: فاز نهایی و تفصیلی مطالعات در ۶ بخش انجام شده است، در این فاز به ترتیب به تعیین سطوح و سرفصل‌های آموزش فرهنگ ترافیک برای انواع گروه‌های هدف و تمام گروه‌های کاربران راه از ٣ سال تا سالمندان و توانخواهان، همایش و سمینار‌های علمی مورد نیاز، تدوین سرفصل‌ها و محتوای آموزشی ویژه پارک‌های آموزش فرهنگ ترافیک (سنین ٣ تا ١٧ سال)، ارتقای فرهنگ ترافیک رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، برنامه ریزی مدون و یکپارچه بر اساس روش‌های مداخله آموزش پرداخته و در نهایت برنامه عملیاتی آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک کلان شهر شیراز تدوین شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: شیراز کلان شهر پیشگام در انجام مطالعات حوزه آموزش ترافیک با این رویکرد در کشور است، این پروژه توسط گروه تخصصی مهندسین مشاور با هدف تدوین برنامه مدون و یکپارچه توسعه و ارتقای فرهنگ ترافیک، کاهش سوانح ترافیکی و رانندگی و اصلاح رفتار‌های ترافیکی در کلان شهر شیراز انجام و در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تصویب مطالعات توسعه فرهنگ ترافیک فرهنگ ترافیک انجام شده شهر شیراز کلان شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک

محمدحسن اسدی در کوهپیمایی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک که با همت اداره رفاه کارکنان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برای این کوهپیمایی بزرگ به فال نیک می‌گیریم، از حضور در اجتماع خانواده شهرداری شیراز ابراز خرسندی کرد.

اوافزود: امروز را روزی برای ورزش خانوادگی و سلامت جسم قرار دادیم تا ورزش و نشاط اجتماعی را در خانواده بزرگ شهرداری شیراز ترویج دهیم.

شهردار شیراز از تلاش دست‌اندرکاران برای ثبت روزی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و تقدیر کرد.

اسدی گریزی نیز به تاریخچه ایجاد فضای تفریحی و امن بوستان کوهستانی دراک زد و یاد و نام همه کسانی که در ۱۲ سال گذشته در بهبود فضای این بوستان نقش داشتند، گرامی داشت.

او همچنین به تدبیر مدیریت شهری برای تحول این نقطه از کلان‌شهر درراستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: پروژه پارک آبی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عملیات اجرایی پروژه آکواریوم نیز درحال انجام است.

شهردار شیراز خبر احداث تله کابین را نیز به خانواده بزرگ شهرداری این کلان‌شهر داد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به اقدامات شهرداری شیراز به‌ویژه نوروز با توجه به حجم بالای گردشپذیری این کلان‌شهر و برنامه‌های پیش‌رو از همراهی خانواده بزرگ شهرداری با مدیریت شهری و رقم خوردن اتفاقات خوب تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی