Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل اعزی در خصوص اجرای طرح سرشماری اتباع غیرمجاز افغانستانی، گفت: بیش از ۳۷ هزار اتباع افغانستانی در طرح سرشماری اتباع غیرمجاز افغانستانی در استان تاکنون ثبت نام کرده اند.

او می‌گوید: تمام اتباع افغانستانی فاقد مدرک اقامتی، مهاجرین و پناهجویان جدیدالورود در سراسر استان اعم از ممنوعه و غیرممنوعه می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در طرح مذکور اقدام و با استفاده از این فرصت و شرکت در طرح سرشماری، برگه اقامت موقت شش ماه خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این طرح از روز اول خرداد ۱۴۰۱ آغاز شده و تا یکم تیر ۱۴۰۱ ادامه دارد و اتباع افغانستانی می‌توانند با مراجعه به سایت انجمن‌های صنفی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت به آدرس https://epishkhan.org/ آدرس دفاتر مربوطه را جهت ثبت نام جستجو کنند.

به گفته اعزی افرادی که در این طرح شرکت نکنند به‌عنوان اتباع غیرمجاز تلقی می‌شوند و باید کشور را ترک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتباع غیرمجاز وزارت خارجه دفتر پیشخوان طرح سرشماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌

خلیل‌الرحمان حقانی وزیر امور مهاجرین طالبان با اشاره به اقدامات اخیر پاکستان اظهار داشت بیش از 600 هزار پناهجو در ماههای اخیر به افغانستان اخراج شده‌اند.

حقانی گفت برای بازگشت کنندگان به کشور، مراکز موقت فراهم شده است تا از آنجا به ولایت‌های مورد نظر انتقال یابند.

این در حالی است که شماری از پناهجویان تازه بازگشته به افغانستان از طالبان خواستار کمک و سرپناه دائمی و همچنین فرصت‌های کار شده‌اند.

وزیر امور مهاجرین طالبان پیش از این در دیدار با «شوکو شیموزاوا» رئیس پشتیبانی و امنیت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در بهمن‌ماه سال گذشته گفته بود بیش از یک میلیون مهاجر به افغانستان بازگشته‌اند.

این بازگشت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس آمار سازمان ملل، بیش از 29 میلیون افغانستانی‌ (بیشتر از نیمی از جمعیت این کشور) به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد
  • بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • تجار افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی + فیلم
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند