Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای معاونان شستا و مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه به میزبانی پتروشیمی خراسان برگزار شد.

اسدا... ابراهیمی
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا در این سفر با اشاره به بازدیدهایش از کارخانجات تولید دارویی مشهد، سیمان بجنورد و پتروشیمی خراسان گفت: باید با استفاده حداکثری از داشته‌ها و سرمایه‌هایمان، به رونق اقتصاد کشور کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو هیأت مدیره شستا با تاکید بر حضور جوانان گام دوم انقلاب خطاب به سرپرست پتروشیمی خراسان گفت: با توجه به هرم سنی مدیران فعلی حداقل تا یکسال آینده باید ۲۰ جوان را در رده‌های مختلف تربیت و جانشین‌پروری را به درستی رقم بزنید.
دکتر اسم‌خانی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو نیز در این نشست خواستار راه‌اندازی طرح انتقال پساب بجنورد به مجتمع و اجرای پروژه GTPP شد.
وی افزود: مسئولان استانی با تمام توان پای کار هستند تا این دو پروژه را به سرانجام برسانیم و شرایط اقتصادی مجتمع و درآمدهای خود را توسعه دهیم.
مهندس یوسف حسنی سرپرست پتروشیمی خراسان نیز در این نشست با بیان نکاتی شرایط فعلی شرکت را توضیح داد.
وی تصریح کرد: حدود ۳۵۰ نفر از کارکنان نفتی در این شرکت شاغل هستند که اکثر رده‌های مدیریتی را بر عهده دارند و باسابقه بیش از ۳۰ سال در شرف بازنشستگی هستند.

وی افزود: بر این اساس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم، اصل جانشین‌پروری را در تمام سطوح پیاده‌سازی کنیم تا در آینده شرکت دچار بحران نیروی انسانی ماهر و با تجربه نشود و از تجارب نیروهای فعلی نیز در آموزش افراد جدید بهره‌مند شویم.
سرپرست پتروشیمی خراسان همچنین با اشاره به طرح و پروژه‌های در دست بررسی و اقدام شرکت گفت: به منظور تأمین منابع آبی پایدار برای مجتمع طرح انتقال پساب در دست اقدام است.
حسنی تصریح کرد: اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان، برای تداوم و توسعه فعالیت‌های این شرکت الزام‌آور است و بنا داریم هرچه سریعتر این طرح را عملیایی کنیم.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پتروشیمی خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت