Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@19:53:32 GMT

قدیمی ترین مرجع سخنرانی کوتاه در ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۹۹۱۴

قدیمی ترین مرجع سخنرانی کوتاه در ایران

رسانه هفت دقیقه از اواسط سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرد و در ابتدا با استفاده از لیست انتشار واتس‌آپ به ارسال انتشار سخنرانی کوتاه در ایران اقدام کرد.

رسانه هفت دقیقه یکی از قدیمی ترین منابع تولید و انتشار سخنرانی کوتاه در ایران است. این مجموعه از اواسط سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرد و در ابتدا با استفاده از لیست انتشار واتس آپ به ارسال سخنرانی‌ها اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروردین ۱۳۹۴ بود که وبلاگ هفت دقیقه شروع به کار کرد و رفته رفته کانال‌ها و صفحات اجتماعی این رسانه شروع به کار کرد. در سال ۱۳۹۶ وبسایت و نرم افزار آن دروید این مجموعه راه اندازی شد. هم اکنون ۷ دقیقه با تولید بیش از ۸۰۰ قطعه صوتی دقیقاً هفت دقیقه‌ای یکی از غنی‌ترین منابع سخنرانی مذهبی کوتاه در ایران است. مجموعه کانال‌ها، صفحات اجتماعی و نرم افزار آن دروید این رسانه هم اکنون بیش از ۷۵ هزار مخاطب مستقیم دارد و روز به روز به تعداد مخاطبین آن افزوده می‌شود.

ایرانیان با فرهنگ اصیل و تدین به دین اسلام از قدیم‌الایام طرفدار وعظ و خطابه بوده‌اند. امروزه نیز سخنرانی مذهبی یکی از محبوب ترین مطالب در فضای حقیقی و مجازی برای مردم ایران است. با ماشینی شدن زندگی‌ها و کم شدن حوصله‌ها دیگر سخنرانی‌های بلند و طولانی مثل سابق با اقبال مواجه نمی‌شود و رفته رفته رسانه‌های تولید کننده سخنرانی به تولید سخنرانی‌های کوتاه روی آوردند. برخی تولید کنندگان محتوای خود را محدود به حداکثر سه دقیقه کردند. و برخی دیگر مانند هفت دقیقه برای اینکه به سخنران این اجازه را بدهند که یک موضوع را به طور کامل اما خلاصه مورد بررسی قرار دهد فرصت بیشتری به او دادند و محتوای تولیدی خود را روی ۷ دقیقه تنظیم کردند نه یک ثانیه بیشتر نه یک ثانیه کمتر.

یکی از محبوب ترین قالب‌های محتوایی در فضای مجازی پادکست‌ها هستند. علت محبوبیت این نوع تولیدات ساندویچی بودن آنها است. هر جا که باشید با یک هدفون یا یک اسپیکر قوی می‌توانید مطالب کوتاه و جذابی که حوصله سر و کله زدن با آنها روی ورق‌های کاغذی را ندارید بشنوید و لذت ببرید. هفت دقیقه نیز از این قاعده مستثنی نیست. پادکست‌های این رسانه محبوب همگان است و بسیاری از مخاطبین این قطعات صوتی در تجربه نگاری خود اذعان کرده‌اند که تولیدات این مجموعه را پس از دانلود روی سی دی یا فلش مموری ریخته‌اند و در مسیر محل کار یا مسافرت‌ها به آن گوش جان می‌سپارند. برخی نیز گفته‌اند آنها را در گوشی ذخیره می‌کنیم و با هدفون در مترو فارغ از شلوغی واگن‌ها از آن لذت می‌بریم.

این مجموعه فرهنگی علاوه بر سخنرانی به تولید و انتشار نوحه و مداحی نیز می‌پردازد شما می‌توانید برای دانلود مداحی و نوحه به صفحه اختصاصی این موضوع در وبسایت هفت دقیقه مراجعه کنید و از گوش دادن به مداحی و مناجات با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف لذت ببرید.

۷ نه خیلی کوتاه است نه خیلی بلند. شما تنها در همین دقایق کوتاه می‌توانید یک کلید موفقیت در زندگی یا بندگی را کشف کنید. یک شبهه اعتقادی یا سیاسی که در ذهن تان رخنه کرده است را رفع کنید. و یا سرگذشت شهدا و دانشمندانی که آرزو همراهی با آنها را داشتید بشنوید و خود را در کنار آنها تصور کنید. چه چیزی لذت بخش تر از این. پس بسم‌الله شروع کنید و از امروز به جمع ده‌ها هزار مخاطب هفت دقیقه بپیوندید. موفق و پیروز باشید.

کد خبر 582498

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنرانی در جمع وب سایت وبسایت واتساپ اندروید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کوتاه در ایران هفت دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نیر الهامی، با بیان اینکه دومین جایزه جوانی جمعیت آذربایجان‌غربی همزمان با هفته ملی جمعیت برگزار می‌شود، گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در دو سطح ملی و استانی در ۷ محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به بخش رسانه‌ای رویداد جایزه جوانی جمعیت نیز گفت: انتشار اخبار، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تولید برنامه تلویزیونی، تولید برنامه رادیویی، تولید برنامه شبکه خانگی، تولید اثر سینمایی، انتشار یادداشت و تحلیل در رسانه از جمله بخش‌ها است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش موثر رسانه‌ها در آفرینش تولیدات رسانه‌ای و هنری افزود: در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت در بخش رسانه، اولویت معرفی رسانه‌های بومی و محلی فعال در عرصه جوانی جمعیت است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: از جمله اهداف اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی، ایجاد روحیه کار جمعی و زمینه‌سازی ظهور استعدادهای علمی، فرهنگی و هنری، ایجاد انگیزه و شوق تلاش در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی کشور بسترسازی مناسب برای هم افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی و برنامه‌ریزی برای ظرفیت های موجود و خلق فرصت‌های جدید برای رسیدن به موالید و ازدواج مطلوب در جامعه است.

دیگر خبرها

  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • فیلم| سخنرانی باورنکردنی یک دانشجوی آمریکایی درمورد ایران/ایران مثل رگ‌های بدن در کل دنیا ریشه دوانده
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون