Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه پس از حضور در شهرستان پیشوا، در بارگاه ملکونی امامزاده جعفربن‌موسی‌الکاظم (ع) فرزند بلافصل امام هفتم شیعیان حضور یافته و ضمن زیارت مضجع نورانی این امازاده واجب التعظیم، با تنی چند از مردم دیدار و گفت وگو کرد.
بسیاری از مردم پیشوا که از حضور رئیس جمهور در این شهرستان آگاه شده بودند، با این که رئیس جمهور برنامه‌ای برای دیدار مردمی نداشت، در مقابل صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) حضور یافته و مشتاقانه درخواست حضور با وی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور در هنگام حضور در این مکان مقدس، با تنی چند از زائران و مجاوران دیدار داشته و صمیمانه با آن‌ها گفت وگو کرد.
بازدید از طرح‌های نیمه تمام شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا، دیدار با مردم در ورامین وشرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران از مهمترین برنامه‌های سفر یکروزه رئیس جمهور به شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران است.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی سفر استانی پیشوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی سفر استانی پیشوا سید ابراهیم رییسی سفر استانی پیشوا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • امشب؛ دهمین گزارش تلویزیونی رئیس جمهور به مردم
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد